vennendin Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Jeg har vært sykemeldt i to uker nå (den er grei). Ble sykemeldt 2 uker til. Disse 2 ukene hadde jeg egentlig avtalt ferie med arbeidsgiver. Jeg jobber 100% men er timelønnet. Spm mitt er da. Får jeg utbetalt penger disse to ukene? eller må jeg ta det som ferie?
liten spire Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 skal ikke si sikkert men mener att ferien din blir forskjøvet slik att du skal ha penger og i tilleg ha 2 uker ferie til gode ... men er litt usikker så ikke stol helt blind på meg men ta en tlf til nav og hør med dem
Anita*født* Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Du får lønn og 2 uker tilgode..Helt sikkert=)
thea - M har gull i gulping Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 er du sykmeldt når du skal ha ferie, får du ferien til gode:) så da regner jeg med at du får lønn ja:)
Johan Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 i utgangspunktet har du rett til å få ferien utsatt, men mange arbeidsgivere krever at du søker om dette. Sjekk med din arbeidsgiver om dette. Forøvrig kan det være annerledes når du ikke er fast ansatt, så spør lønnsseksjonen på jobben din for å være helt sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå