lit@go Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Til dere som sliter med d, hvordan kjennes d når barnet ligger da og dier? Kjenner dere noe til utdrivningen?? Lurer på om jeg kan plages med dette.. Jenta mi er 10 dager. Og ammingen startet selvfølgelig med ultrasåre brystvorter på sykehuset. Så fikk den siste dagen på sykehuset brystskjold som jeg skulle prøve. Og denne ble jeg uunværlig, følte at den lindret litt slik at hun fikk fra meg. Men for noen dager siden bestemte jeg meg for å prøve uten skjoldet. Altså jeg startet med d, og når hun hadde ligget der noen min stoppet jeg henne og prøvde uten. Og d fikk jeg til, og hun virket kjempefornøyd. D må jo klart være tungt å suge fra d skjoldet, syns hun har vært kjempeflink. Og da kunne jeg også kjenne denne utdrivningen når hun diet. Men nå kjenner jeg ingenting av dette lenger. Men jenta mi virker fornøyd, hun ligger ved brystet i ca 20 - 30 min av gangen. Hun har masse tissebleier og noen bæsjebleier iløpet av dagen. Er vel mest jeg som føler ubehag med dette. Uff, d skal ikke være så enkelt dette. Og hvordan er dette med luft, sliter med å få ut lufta hos henne etter at hun har spist.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Jeg kan love deg at du kjenner tette melkeganger:) Det kjennes som klumper/kuler i brystet, og gjør som regel fryktelig vondt. Jeg har kjent utdrivningen hele tiden selv om jeg har hatt tette melkeganger, men det har hendt at den ikke har kommet- dvs jeg ikke har fått noe som helst ut av brystet (pumper, så jeg ser hvor mye som kommer/ikke kommer), fordi smertene stopper det hele opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå