grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 nå er jeg som en hodeløs høne som flakser rundt i villrede... er kjempe lei meg.. var til gyn i dag.. der finnes ikke tegn til eggløsning... så 2x trippel pergo har ikke funket!!!! men siden det er sommerferie så får vi ikke begynt på noe annet før i august.. da blir det hormon sprøyter hver dag.... å så ul annehver dag... å viss vi får modnet egg så blir det el sprøyte rundt dag 14.. hormon sprøytene er drit dyre... for en månte ca 1400 kr... huff som jeg gruer meg... blir det ikke el eller baby da så blir det prøverør neste....
♥Axinija♥ Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 UFF, kan ikke forestille meg hvordan du har det nå.... Vet liksom ikke hva jeg skal skrive til deg da ord blir så fattige..men jeg synes hvertfall ufattelig synd i dere! Håper dere lykkes til høsten, det må være en umenneskelig stor belastning å gå på det viset! Babystøv (dersom jeg fremdeles er gravid da) sendes deres vei, krysser fingre for en spire så snart som mulig! KJEMPEGOD klem fra
Cupcake! Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 huff... Slapp av i ferien og nyt hverandre og Knut-Elias. Det er jo alltid håp mot alle odds, bare se på Knut-Elias Men jeg skjønner at dette var tunge nyheter. Lykke til. *trøsteklem*
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2009 Axinija håper virkelig at du fortsatt er gravid!!!!!!! krysser fingrene for deg... det er utrolig tøfft og vanskelig å vite at alt det jeg har gått igjennom de to siste trippel hormonkurene har vært forjeves... ååå å jeg som ikke liker sprøyter må ta en hver dag... nei det var et skikkelig slag i magen.... så i dag syns jeg litt synd på meg selv...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2009 Sept08+spirer&gror:) tusen takk for støtte ... Knut-Elias ble til på dobbelpergo pluss masse vitaminer... og at det nå 1.5 år senere skal være så sykt mye vanskeligere å bli gravid er jo helt ufattelig... huff... men vi håper virkelig at vi får det til til slutt.. for da er det jo verdt d...
♥Axinija♥ Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 Tusen takk for det! Du har virkelig vært i gjennom mye ja, håper at det ikke har vært forgjeves tilslutt....At alt har vært et "steg i riktig retning", og premien er en liten spire om ikke så alt for lenge! Du har så absolutt lov til å synes synd på deg selv, ingen dømmer deg for det...snarere tvert i mot! Ingen fortjener en spire mer enn deg akkurat nå.... (L)
Tingeling27 Skrevet 17. juni 2009 #7 Skrevet 17. juni 2009 uff da:( jeg vet ikke helt hva jeg skal si for å trøste jeg,men gir deg iallefall en god sommerklem som jeg håper varmer litt.... *klem*
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 17. juni 2009 Axinija tusen takk så søt du er det varmer nå som alt ser så mørkt ut...
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 17. juni 2009 Tingeling27 tusen takk for det<3
tintafant-m/2 jenter Skrevet 17. juni 2009 #10 Skrevet 17. juni 2009 Vil bare si lykke til videre, og krysser fingrene for at sommeren bringer deg lykke og hell!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå