Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og den viste GRAVID! Er så gla: ) Hipp hurra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med spira :)

Kos deg i svangerskapet...

Mange som tester positivt for tiden, håper på å følge raskt etter :)

Klem fra

Skrevet

Grattis og velkommen i klubben :-)

Skrevet

Grattis me spire i magen:)

Vi ses inne på 1.tri :)

Skrevet

Gratulerer så mye..

håper j kommer etter neste uke...

Skrevet

Tusen takk for koselige gratulasjoner. Flytter over til 1.trimester jeg da. Håper dere andre kommer etter snarest : )

Jeg tenkte hele tiden at jeg ikke var gravid denne pp. Tror det hjelper å ikke tenke så mye på det. Vi hadde bare sex den dagen jeg fikk positiv el-test, men det holdt : ) Sist stresset jeg mer med sexen, og det ga ikke positivt resultat.. relax, take it easy (hvis du klarer, vet det er vanskelig)

Skrevet

grattis og lykke til:)

takk for tips:)

Skrevet

JJJJIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gratulerer så masse!!!!!!!!!!! Så gøy at vi er så mange som har testet positivt nå!

Må vel egentlig signere på det med stressfaktoren denne gangen. Jeg har alltid nektet å høre på de som maser om at jeg må slutte og stresse og bla bla bla, men jeg må vel bare stikke fingeren i jorda og si at 2 av de 3 gangene jeg nå har blitt gravid har jeg OVERHODET ikek tenkt på å bli gravid i det hele tatt! Første gangen jeg ble gravid hadde vi slitt i 18 pp og så gikk jeg på trynet og knuste håndleddet og måtte operere og masse styr, og hadde sex 1 gang den syklusen bare for å ha gjort en innsats liksom. Full klaff vettu:)

Neste gang jeg ble gravid så stresset jeg som vanlig, men ikke pliktsex annenhver dag og det løpet der, men likevel tenkte jeg jo på det HVER dag. Endte dessverre i exu og jeg ble hasteoperert 21. april i år. Nå skulle vi vente til høsten for å få ny pergo igjen, men jaggu har vi klart å bli gravide helt av oss selv vi:) så stress kan nok ha noe å si..... Liker ikke å innrømme det, men men:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...