Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

som tipset om stor suksess med babyfeeder :)

hun fikk banan i sin nå.. herre som hun vifta med beina i vippestolen sin.. så skulle jeg ta i mer. da ble det krig.. hehe..

så det var jo en hit :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe :-)) Kor skøy at ho likte dn!! Æ ser bare kor gutten min kose dæ me dn, å angre på at æ ikke kjøpte den for lenge sia :-P Men man lære så lenge man lever ;-)

Håpe du har d bra :-)) Kommer akkurat fra minste tantungens sin sommerfest i barnehagen ;-) Følte mæ litt teit egentlig, for hadde først vært på prøvesminking til bryllupet :-P så sto nu dær dalla opp me rouge og lipgloss å gud vet ka :-P haha!

Skrevet

kan man kjøpe dette på dagligvare eller apotek?? nå sitter vi også og tripper etter å få kjøpt :)

Skrevet

her er alt bare bra :D min kjære har sagt jeg skal få sånn multigym å ha hjemme :D har sikla på sånn leeeengeeeee ::D han syns jeg fortjener det :D

tipper du var kjempefin jeg :D tipper alle de minste tenkte at du var sånn prinsesse som våkna opp så fresh :D hehe

hei elin :) heheheh :) ja, du kan gleedee deg :D fås kjøpt på apotek og der de selger barnevogner o.l

barnas hus har det sikkert. jeg kjøpte det på en lekebutikk med babyutstyr.

er sånn liten hvit nettingsak med håndtak i hvitt plastikk. som forøvrig også er sabla godt og tygge på tydeligvis :P hihi

Skrevet

hehe, kjempeflott!! da er vi på vei :):) kommer vell til å handle frukt for resten av penga nå ;)

Skrevet

Oij, multigym tilåme ;-) Katti får du dn? :-)

Æ har ei fancy tredemølla i stua :-P Dn e digg å gå/springe på, åsså kan man se på tv samtidig ;-)

Hehe, ja ungan ja, men ka tru alle foreldran :-P Dn deia liksom, me liten baby på armen :-P

Æ kjøpte våres på Brio, så dm har d nåkk mange plassa :-)

Skrevet

så fort skattepengene kommer :D

http://www.sport-tiedje.no/kettler/basic_e.htm

samme modell bare at jeg skal kjøpe den på xxl :)

hahahahahaa :P hihi.. ser for meg noen rare blikk ja :P hihi.. ble sminka fin da? er det sånn du kunne sett for deg å ha på selve dagen? det er søren ikke lenge te gitt :):)

Skrevet

Oij, dn va sthili :-))) Har du plass å ha dn? Eget rom kanskje? ;-)

Sminken blei kjempe fin! Står til kjoln min ;-) Men e mest spent på håret faktisk, for ska ha 70 cm extension ;-) hihi, blir laaaangt hår :-D

Ikke lenge igjen nei! Å bare 9 daga til æ får se mannfolke igjen!! glæde mæ sånn! nestn 4 mnd sia æ har sedd han :-/

Ha en kjempe fin ettermiddag :-) æ ska passe tantungan mine, så ska hente dm i barnehage og skoln nu :-) får kjørt mæ som 3 barns mamma til 11 ikvell, hihi :-)

Ha d godt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...