Gjest Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 som tipset om stor suksess med babyfeeder hun fikk banan i sin nå.. herre som hun vifta med beina i vippestolen sin.. så skulle jeg ta i mer. da ble det krig.. hehe.. så det var jo en hit
Sunnybeach4gull :) Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Hehehe :-)) Kor skøy at ho likte dn!! Æ ser bare kor gutten min kose dæ me dn, å angre på at æ ikke kjøpte den for lenge sia :-P Men man lære så lenge man lever ;-) Håpe du har d bra :-)) Kommer akkurat fra minste tantungens sin sommerfest i barnehagen ;-) Følte mæ litt teit egentlig, for hadde først vært på prøvesminking til bryllupet :-P så sto nu dær dalla opp me rouge og lipgloss å gud vet ka :-P haha!
svirrehodet Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 kan man kjøpe dette på dagligvare eller apotek?? nå sitter vi også og tripper etter å få kjøpt
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 her er alt bare bra min kjære har sagt jeg skal få sånn multigym å ha hjemme har sikla på sånn leeeengeeeee : han syns jeg fortjener det tipper du var kjempefin jeg tipper alle de minste tenkte at du var sånn prinsesse som våkna opp så fresh hehe hei elin heheheh ja, du kan gleedee deg fås kjøpt på apotek og der de selger barnevogner o.l barnas hus har det sikkert. jeg kjøpte det på en lekebutikk med babyutstyr. er sånn liten hvit nettingsak med håndtak i hvitt plastikk. som forøvrig også er sabla godt og tygge på tydeligvis hihi
svirrehodet Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 hehe, kjempeflott!! da er vi på vei :) kommer vell til å handle frukt for resten av penga nå
Sunnybeach4gull :) Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 Oij, multigym tilåme ;-) Katti får du dn? :-) Æ har ei fancy tredemølla i stua :-P Dn e digg å gå/springe på, åsså kan man se på tv samtidig ;-) Hehe, ja ungan ja, men ka tru alle foreldran :-P Dn deia liksom, me liten baby på armen :-P Æ kjøpte våres på Brio, så dm har d nåkk mange plassa :-)
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #7 Skrevet 17. juni 2009 så fort skattepengene kommer http://www.sport-tiedje.no/kettler/basic_e.htm samme modell bare at jeg skal kjøpe den på xxl hahahahahaa hihi.. ser for meg noen rare blikk ja hihi.. ble sminka fin da? er det sånn du kunne sett for deg å ha på selve dagen? det er søren ikke lenge te gitt :)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 17. juni 2009 #8 Skrevet 17. juni 2009 Oij, dn va sthili :-))) Har du plass å ha dn? Eget rom kanskje? ;-) Sminken blei kjempe fin! Står til kjoln min ;-) Men e mest spent på håret faktisk, for ska ha 70 cm extension ;-) hihi, blir laaaangt hår :-D Ikke lenge igjen nei! Å bare 9 daga til æ får se mannfolke igjen!! glæde mæ sånn! nestn 4 mnd sia æ har sedd han :-/ Ha en kjempe fin ettermiddag :-) æ ska passe tantungan mine, så ska hente dm i barnehage og skoln nu :-) får kjørt mæ som 3 barns mamma til 11 ikvell, hihi :-) Ha d godt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå