snuppelura-jente10 Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Hei Jenter! Noen her som har erfaring med sink til mennene? Har fått mannen til å starte med sink og c-vitamminer, men vet egentlig ikke hva det er godt for? Nå er jeg så babysyk, håper klaffer snart!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Hei, kjempegod erfaring med dette. pluss b-vitaminer, mega-stress heter de og fåes kjøpt på helsekosten. Veldig mange som er blitt gravide med dette. Satt på 4 forsøk hos meg etter 2 mnd med alt dette. Lykke til, hilsen 7+4
snuppelura-jente10 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2009 Ååå tusen takk, nå ble jeg glad. For kjøpe litt B-vitaminer til han også da. Men hva gjør det egentlig? Sædkvaliteten bedre? Gratulerer så mye med spira, så gøy. Tok du noe ekstra? Jeg tar folta og hostesaft, he he, men tar gjerne mer om det skal hjelpe.. Vil så veldig gjerne gi mannen min babyen han har drømt om så lenge.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Hei, bare gøy å kunne hjelpe. Tok alt jeg of unntatt sinken. Folsyre til begge også. Det andre skal forbedre sædkvaliteten. Slutta å røyke, og vi var moderate med alkohol. Masse lykke til. Stor klem. Håper vi snart ses på 1 trimester, ps brukte eggløsningstester også. Sex ca hver andre dag og husk at sæden helst skal ligge i eggleder før eggløsning. I tillegg lå jeg en timestid i senga etter sædavgang i de 6 dagene man kan bli gravid. Ikke med beina opp asså, men ligge iro.
snuppelura-jente10 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2009 Folsyre til begge?? Hm, kun jeg som tar det her, he he, vi får vel starte med dosett snart... EL-tester tok jeg i forrige pp og denne, men enda ikke få en positiv test noe som er veldig frustrerende. Så er redd for at jeg ikke har el, men skal prøve en stund til. Merker jeg blir veldig skuffet om det ikke sitter denne pp. EL til helgen, etter mine beregninger. Så da skal jeg og mannen på hytta og bare kose oss, hihi. Ligger alltid i ro etter sex, men det er også et problem. Er så plaget med uvi og bør egentlig tisse etter sex.. Men de plagene får jeg bare ta. Baby ønske er veldig stort nå. Også tar jeg tranbær kapsler. Setter så stor pris på at du tar deg tid til å svare meg, tusen takk Klem Ps Håper veldig på å flytte herifra snart ja, selv om det er veldig koselig her..
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 Bare hyggelig vettu. Jo folsyre til begge anbefalte legen meg. Det holder å ligge i ro i ca 20 min. Jeg er selv plaget m uvi, men husk de tranebærkapslene har jeg og tatt forebyggende, men de skal ikke tas når man blir gravid. Så koselig med hyttetur. Kos dere masse. Lykke til. Finn meg på 1 trimester og gi beskjed hvordan det ligger ann. Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå