Mamman til Joachim Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Ble så trist i går. Var i butikk og prøvde kjole og så sa hun i butikken at ingen kjoler passet for jeg har for stor mage. Det var ikke mye koselig. Jeg prøvde alikevell jeg da, og kjolen var kjempefin på. Men jeg hadde ikke så lyst å kjøpe den etter de kommentarene. Kostet kr. 5000,- så var jo ikke blillig heller. Skulle ønske jeg kunne si til hun damen at jeg var gravid, men det er jo ikke tilfellet. Vi skal starte prøvingen fra august. Men burde ikke en ansatt holdt seg for god til å komme med sånne kommentarer til sine poensielle kunder? Jeg har gått kraftig opp det siste året og skjønner jo at jeg nå må gjøre et eller annet. Men har liksom ikke motivasjon nok.
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Uff, det kunne hun ha spart seg. Har opplevd det selv engang. Jeg ble veldig flau og lei meg, og tenkte masse på det etterpå. Å gå ned i vekt er slettes ikke lett når man har det stabilt og godt:)
*Bo*og*Junior* Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Nå vet ikke jeg hvilken størrelse du bruker, eller hvor du bor. Men jeg vil anbefale deg å ta en tur på Zizzi, jeg var der nettopp å kjøpte meg en kjole. De har vel opp til størrelse 54 eller 56, og er en god del rimeligere enn 5000kr for en kjole. De har mange flotte kjoler for tiden, i mange forskjellige fassonger. Prisene er ofte godt under 1000kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå