Gå til innhold

Fantastisk fødsel!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mandag kl 10 for en uke siden ble jeg lagt inn på A-hus, planen var å ta vannet, men jeg var visst ikke så moden som de hadde trodd på fredagen.

Gikk fra Bishop 4 til 3.

Fikk beskjed om å gå en tur for det var så fullt.

Hadde rier hvert 5. minutt og gikk en drøy times tur.

Fikk et føderom kl 14.30.

Etterhvert var Bishop på 5 og så 7, så var det vaktskifte og jeg var tilbake på 5. Snakker om nedtur!

Fikk beskjed om å gå mer tur, med en gang jeg var oppe og gikk kom riene tett, 1-3 min, men så snart jeg satte meg dabbet de av til 5 min.

Ble strippet 3 ganger den dagen.

Kl 02.30 spurte jeg om jeg kunne sove, hadde da vært våken siden 04.30. Sov til 05.30 og våknet av riene som da var 10 min imellom.

Rundt lunsj vurderte vi å reise hjem, jordmor kjente etter og da hadde jeg 6 cm åpning, hun strippet igjen og vi gikk til lunsj. Det begynte å gjøre skikkelig vondt og jeg fant frem lystgassen da vi kom tilbake. Kl 18.13 tok de vannet, da var jeg så sliten at jeg bare gråt, brukte prekestol og lystgass om hverandre.

Da pressriene kom kastet jeg lystgassen og lot naturen gå sin gang, det var herlig å kjenne at kroppen faktisk ordnet opp selv! Da hodet var ute måtte jeg småpresse litt for å få ut skuldrene, klarte faktisk å se hodet der nede, helt fantastisk!

19.13 kom vår lille prins til verden!

Nå koser vi oss hjemme med storesøster!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!

jeg også vil føde nå.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...