på overtid og super klar=) Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 nå er jeg spent nå=)termin imorra..nå er det jammen ikke lenge før det er en lillesøster i hus(blir vurdert til igangsetting om en uke hvis ikke det skjer noe før da)...gleder meg masse=)lever i spenning vær natt..hehe
Tutta87_LykkeligMamma Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Termin i marra jeg også Håper virkelig babyen kommer snart!! Kan jeg spørre hvorfor du blir igangsatt om en uke? Min overtidskontroll er ikke føre 14 dager etter termin :S Syntes det er ille lenge til..... Se mitt innlegg og om kateter for igangsetting.....
på overtid og super klar=) Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2009 bor i aust agder å siden påske ha de begynt med vurdering om igangsettelse etter en uke på termin..hvor de vurderer mors fysiske og psykiske tilstand og babyen om vi da skal avvente å se eller sette det igang..jeg er livredd for å gå for lenge på over tid så tror jeg knekker sammen hvis de ikke setter meg igang neste torsdag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå