mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Føsrte dag i siste mens var 20.mai, hadde ubeskyttet sex 6/6, også tok jeg en test i dag, synes kanskje jeg skimtet en ørliten strek, men så lurer jeg på om det bare var ønsketenking eller om det faktisk var det... Har litt ureglemessig menstruasjon siden jeg ikke går på noe prevensjon, men er det for tidlig å sjekke? Når ville dere testet igjen? Vil den kansje gi større utslag i morgen? På pakningsvedlegget står det 3 dager..... men huff, det synes jeg er leeenge å vente! Håper på svar fra dere jenter med erfaring
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Selvsagt kan jo være! Du får bare la det gå en uke å se om mensen kommer eller gå til legen å ta blod prøve og få det overstått :-) Der ser de resultatet ti dager etter samleiet :-)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2009 ok! Takker for svar Sist så ble den jo knallblå på null komma niks men var da gått en del over tiden med menstruasjonen. Spørs om ikke det blir en test i morgen tidlig og... Nyskjerrig!!! Ikke akkurat noe vi planla, men veldig ønsket om det kommer en småttis til i huset )
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2009 Åjoda, den var positiv Starten på mye glede og bekymringer!
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 22. juni 2009 #6 Skrevet 22. juni 2009 Så hyggelig da, masse masse grattis:)
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 28. juni 2009 Takk takk, nå er jeg godt i gang med bekymringer... Slapper ikke helt av før jeg vet at alt er greit :/ Men sånn var det i første sv.skap også! Synes de første ukene snegler seg avgårde!!! Det er ikke en selvfølge at alt går bra, det er mange som mister, så prøver å være litt forsiktig med å hoppe så veldig i taket! og heller nyte det max når en endelig bekreftelse foreligger om at alt er bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå