Chrissie09 Skrevet 17. juni 2009 #1 Skrevet 17. juni 2009 Vet ikke om det er mye hormoner ute og herjer nå men, sambo spurte meg i går eter middag om hvor mye jeg hadde gått opp. 10 kg sa jeg og ble egentlig litt satt ut...jeg har aldri sett deg så stor. Ja tenkler du på magen sier jeg da...nja og rumpa og håndtaka i siden. Men det er kanskje sånn det skal være sier han. Jeg gikk og gjemte meg på do og gråt og gråt. Jeg sa senere til han at jeg ble vanvittig lei meg..han ble drit sur og snakka ikke med meg resten av kvelden... Vet jeg er litt følsom på det nå, men tror nok egentlig ikke han mente å såre. Men han kunne sagt unnskyld for å ha gjort det.
Stilars Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Han mente nok ikke å såre deg, gutter er gutter, enkle skapninger, som ikke alltid nødvendigvis tenker så langt. Men når du da gir beskjed om at du blei lei deg, burde han takla det MYYYE bedre!! At han blir sur på deg er sikkert fordi han følte han ikke gjorde noe galt. Men er det noe de (guttene) burde ha lært nå er at alle negative bemerkninger om kroppen til jenter går rett inn og blir der, og gir en skikkelig knekk på selvtillitten, spesielt i situasjonen du er i nå. syns du burde sette deg ned med han igjen, og forklare rolig hvordan det fikk deg til å føle deg, og i tillegg spørre hvorfor han ble sur. Hvis han ikke da faktisk er en idiot tror jeg han vil skjønne bedre, hvis du nøye forklarer det. Kanskje noe hadde skjedd med han tidligere på dagen som gjorde at han var i dårlig humør? Kanskje han faktisk mente det som ett kompliment? prat om det !! Det var som f.eks da min samboer satt bak meg mens jeg stod og pussa tennene, og plutselig sa "Du har så fin rumpe, men du har veldig mye sånn cellulitter.. " (og jeg som har lest i alle blader at gutter ikke ser cellulitter Vi prata om det etterpå, og samme hvor negativt det hørtes ut for meg, mente han ikke at den var noe mindre fin, selv om ALLE ville tolka det sånn Du stråler sikkert like mye som alle andre gravide, og er vakker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå