Gjest Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Noen som har erfaring med disse produktene? http://www.mamamio.no/default.asp?c=400
Juni1180 Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Nei, har ikke det men kan anbefale andre.. Jeg har brukte Weleda sin olje mot strekkmerker. Den har fungert supert på meg. Fikk ikke ett eneste ett sist svangerskap og det ser ikke ut som om jeg kommer til å få det denne gangen heller;) Du får kjøpt den på helsekost forretninger. Koster ca 250!
Mamma_til_isabella Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Nå har deg seg desverre slik at strekkmerker er hormonelle og kommer i underhuden og da hjelper det ikke å smøre seg om så er med noen ting...... Da er det bare flaks at du ikke har fått!Men man kan forebygge ved å drikke masse vann og ta omega 3!
*bolla pinnsvin* Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Det er ingenting du kan smøre på for å slippe unna strekkmerkene, så spar heller pengene dine
MღM Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 Jeg har heller ikke brukt noen ting og har ikke ett strekkmerke som jeg kan se ihvertfal er 36+5 i dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå