MammatilMarcusoglillespiren<3 Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 jeg har termin imorgen og jordmor sjekket ikke på meg i dag...kommer ikke til å gjøre d heller..noen gjør d ikke..noen må du spørre..noen vil ikke..osv..forskjellig..d er ingenting som sier at man sjekker modning i d hele tatt i noen bestemt uke.
*toppris* Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 det er nok en del jordmødre osv som ikke vil tukle med noe oppi der før det er absolutt nødvendig....
Mammie88 Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2009 Okeij.. er i uke 34+4 .. har hatt veldig mye/vonde kynnere/menssmerter i mage og rygg...Skal til jordmor imorgen..får høre hva hun syns
*toppris* Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 er du bekymret for at ting har begynt så skal det ikke være noe problem at hun sjekker;) *tvitvi*
erteposen + 4 Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 Jeg tror igrunnen ikke det er vanlig eller nødvendig å sjekke modning før en er på overtid jeg. Jeg har vært sjekket på overtid, og har ikke ønske om noe annet. Min jordmor opplever at mange ønsker å bli sjekket tidlig, og det forteller ikke særlig mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå