Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Klarer din lille det? Snuppa er nå 16 mnd og sover urolig om natten slik at hun sparker av teppet hun har over seg. Dette har hun gjort helt siden hun var liten. Nå på sommeren er det jo greit, for da er det jo passe varmt på soverommet, men til vinteren blir det jo kaldt igjen. Så jeg er jo spent på når hun klarer og hente teppe/dyne selv istedet for og våkne og rope på oss.
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #2 Skrevet 17. juni 2009 Hva med sånn sovepose. Får kjøpt på f.eks H&M, passe varm og kan justere hva du har på barnet inni posen.
Barbafin Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Småen vår er 19 mnd og jeg tror han har begynt å gjøre det nå. Vi har plutselig fått mye roligere netter (bank i bordet!). Tidligere måtte vi inn flere ganger om natta for å bre over. I tillegg ser jeg at han drar dyna over seg når han skal legge seg.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2009 #4 Skrevet 17. juni 2009 Tulla er også 16 mndr og vi sjekker flere ganger på natten, og nesten hver gang må vi bre over henne igjen. Tror det er ganske normalt, men jeg gleder meg også til hun kan bre over seg selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå