ApriIbaby Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Dere som har kjøpt dette: Regner med det er kuvertpris? Hva var den? Måtte det bestilles til et visst antall? Hva var med av mat i denne prisen?
Spanskeflua Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Her er det 159 kr pr kuvert. vet ikke om man må bestille et visst antall. Det var med Kylling, flere typer kjøttpålegg, potetsalat, druesalat, eggesalat, dressinger, salater, eggerøre, laks og sikkert mer som jeg ikke husker. En veninne av meg bestilte til 25 stk, men de var 32 personer og det var nok mat i massevis til alle. Tror til og med hun måtte fryse ned noe.
sol2002 Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Det varierer veldig vanlig standar koldtbord ligger ifra 185 kr pr pers, så er der tillegg noen plasser vist du skal ha mer sjømat/spekemat/middelhav innslag. vanlig å ha på laks/ørret roasbeef svinesteik karbronader kylling potetsalat grønn salat waldorfsalat. Jeg laget nettop koldtbord til en barnedåp da hadde jeg dette + eggerøre, kokt skinke, hjemmelaget vårruller, krydrede kyllingboller og reker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå