Lykke X 4 Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Åååh, malingslukt (huff, ja!), lukt som finnes i byggvare, sagspon, butikker som Nille og Europris lukter helt himmelsk!!! Jeg kan bli stående og bare snuse!! Hadde det sånn sist gang også. Må være gæærn Flere som har det slik?
Alvehut Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 haha, kjenner meg godt igjen. typen min må gjemme alle sprittusjer og jif kjøkkensprayflasker. han skulle lakke listene her om dagen, og fant meg liggende på alle fire og sniffe list, hahah
Moni*gull09*gullgutt11 Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Åh hehe, jeg også! Bensin og teakolje (fant jeg ut her om dagen) er HELT fantastisk...sprittusj...mmm
Anonym*Gullklump* Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Samme her... Er helt frelst på eksos lukt, bensin, nybygg (murpuss), ikea hvor du henter varene (i bergen) Jeg får vann i munnen når jeg tenker på disse... Føler meg helt fæl men åh det er så godt.....
Alvehut Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 hahahahaha, jeg ler meg i hjæl-for en gjeng vi er...gærne sniffegale høygravide jenter. går stadig rundt med jifflaska og sprayer meg selv på hånda. folka på jobben tror jeg er gal. får håper ungene våre ikke tar noe skade, haha
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 17. juni 2009 #7 Skrevet 17. juni 2009 Holder meg til oppblåsbare sommerleker jeg. Perfekt at de må blåses opp.. da kan jeg snuse så mye jeg vil, uten at noe merker det har forresten en ekstrem luktesans til vanlig, og må kunne jeg nok blitt brukt til sporhund.. Har også svakhet for fyringsolje... Husker min mormors "tørkerom" det luktet himmelsk. De har solgt huset. Nesten så jeg må ringe på og spørre om å få lukte... "lengte-lengte" Mat er ikke så viktig. Kan få lyst på noe, men slik er jeg til vanlig også. Ikke noe spennende.
Lykke X 4 Skrevet 17. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 17. juni 2009 Godt å høre at det ikke er bare meg (er så enig om selvplukk/lager avdelingen på Ikea....dufter himmelsk der hihi )
mitt 4.barn har kommet Skrevet 17. juni 2009 #9 Skrevet 17. juni 2009 Har selv ikke denne lysten, men vet om ei som bare MÅTTE kjøre ut på landet for å kjenne lukten av nysprøytet møkk på jordene. Synes den er ganske ekstrem jeg da;-)
lini57 Skrevet 17. juni 2009 #10 Skrevet 17. juni 2009 HAr det med dufter her også:: he he Jeg liker lukten av jord, å holde steiner og jord i hendene.. he he Bensin og maling lukter også godt.... He he..
Snikskytteren er storebror! Skrevet 18. juni 2009 #12 Skrevet 18. juni 2009 åh, det var en til med "badeleke-dilla" her jo!! Jeg går rundt å sniffer på baderingen til guttungen hele tiden!! Det lukter himmelsk!!! Jeg har funnet et godt trik også! Jeg tar ut lufte og bretter den sammen. Den lukter nemlig best inni bretten!! *vann i munnen*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå