med nr 3 i magen Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 var på utralyd får 2 uker siden, da hadde lillegutt ett - vekstavvik på 11 %. var ivei igjen i dag å da hadde det økt til 16 %. jordmor mener jeg ikke trenger å bekymre meg. skal tilbake om 14 dager. men greier liksom ikke slappe av her...blir jo bekymra da... vet vel egentlig ikke helt hva jeg vil med dette innlegget..bare få ut bekymringene mine tror jeg. fint vis noen vil dele noen tanker med meg da
Mamma_til_isabella Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Bare å sende meg pm hvis du vil snakke.Er litt i samme båt som deg!
katrine83 Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Hei. Jeg har vært på vekstkontroll siden slutten av april. Først hadde hun bare vekstavvik på 17%, men fra begynnelsen av mai økte det til 25%. De har sjekket henne nesten ukentlig siden det, og vurdert hele tiden på om de skal ta henne ut. Men hun viser så mange trivselstegn så hun får fortstt bo inni magen:) Hun sparker mye, det er nok fostervann, og navlestrengen ser bra ut. Jeg har termin om fire dager, og blir satt igang på mandag hvis hun ikke har kommet av seg selv til da. Det er fordi hun er liten, og de vet ikke helt sikkert hvorfor hun er det. Antageligvis er det genetisk. Både pappaen og jeg ble født ganske små, og er ikke så store nå heller. Tror ikke du trenger å bekymre deg. De følger deg opp, og det er bra:) Jeg var også veldig bekymret i begynnelsen, men så lenge alt ser bra ut, og det er mye liv, tror jeg ikke du trenger å være redd. Lykke til!
med nr 3 i magen Skrevet 18. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. juni 2009 charlotte m/prinsesse i magen , jeg har sendt deg pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå