Gå til innhold

Inspirert fra anonymforun; hva er det styggeste du vet innen brudemote?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det aller styggeste er barmfagre bruder med kjoler der puppen bare velter fram. Syns faktisk man skal se litt tekkelig ut i hvit brudekjole. Liker heller ikke stroppeløse kjoler til bruder som er kraftige/ har store pupper. Det må man være ganske så slank for å se bra ut i.

Og så liker jeg ikke bløtkakekjoler, men det er der vel knapt noen som liker lenger.

Skrevet

Stroppeløse bløtkakekjoler som "alle" har. Synes få brudekjoler er pene, og de jeg har sett som er pene har gjerne en smal silluett og lite dill dall.

Skrevet

Så lenge kjolen kler bruden er det ikke mye jeg syns er direkte stygt, men som hi sier er det jo snakk om å se tekkelig ut og å finne noe som kler ens fasong. Er mange stiler jeg PERSONLIG ikke ville hatt i mitt bryllup, men det blir jo litt annerledes - bløtekakekjoler med masse rysjer, glitter, puffermer og blankt stoff kan jeg vel være så ærlig å si at jeg syns er direkte styg....;o)

Skrevet

Det er styggere jo mer dilldall det er i hvert fall..

Needless to say så er bløtkakekjoler forferdelige kreasjoner. Jeg kan heller ikke fordra de kjolene med mønster i kontrastfarge, f. eks rødt eller svart mønster på hvit kjole...

Det viktigste er vel at man velger kjolemodell etter kroppsfasong, høyde osv. Det samme gjelder farge. Ikke alle som kler kritthvitt f. eks. Man bør velge en nyanse som står til fargene man har selv.

Jeg synes for øvrig anonym har et poeng, man må også velge litt etter alder. Kanskje man burde valgt noe annet enn å være "prinsessebrud" når man er midt i 30-årene, samboer på 10.året og flere barn osv...

Skrevet

Enig i d med pupper som velter ut, d er forferdelig.

Skrevet

Kom på en ting til jeg IKKE liker...sånne pick-ups på skjørtet...det ser skikkelig bløtekakeaktig ut syns jeg...og så er jeg enig med Mom2Two om kontrastfarger...ikke fan av det;o)

Skrevet

Ja, jeg skjønner ikke greia med de kontrastfargene.. Utrolig stygt..

Men hva er pick ups på skjørtet? Ble nysgjerrig..hehe:)

Skrevet

Har ikke du født ennå, overlord?

Jeg liker ikke "friske" blomster i håret.

Skrevet

...eller dette....http://www.alfredangelounitedkingdom.com/shared/images/products/0/9e8d40ad-1e83-443e-be5f-44a4ffa7178b.enlargedNormal.jpg

Skrevet

Har ikke det nei:( Men slimproppen har iallefall gått, og jeg er ganske sikker på at det driver og åpner seg.

Hva med deg? Skjer det noe?

Ellers syns jeg blomster i håret er veldig fint:)

Skrevet

Æsj, får ikke opp noen av linkene..

Kan du sjekke at linken er riktig?

Skrevet

Enig med deg, overlord (jeg hadde blomster i håret;o))

Skrevet

skjer ikke my her!

har vært på barselbesøk i dag, uten at jeg egentlig tror det hjelper no'.. jeg gruer meg så inni granskauen at jeg synes det egentlig er greit at det drøyer litt til.

Skrevet

lol, får ikke opp den siste heller? sorry:-p

Skrevet

He, he - hvis du går inn på www.alfredangelo.com for eks, er det en sånn på plus sizes under bridal:o)

Skrevet

Du får opp linkene dersom du limer inn linken i feltet og så fjerner åpenrommet som blir magisk lagt til. Da blir det bra. :-)

Skrevet

Stroppeløse kjoler på de med store pupper. Enig i at stroppeløst passer best til de som er slanke/normale.

Halterneck kjoler på de med brede skuldre og/eller store pupper. De blir seende ut som menn...

Overdådige prinsessekjoler.

Masse glitter, strass, perler etc.

Kapper, rysjer, blonder, sløyfer osv.

Sier som Rema reklamen, det enkle er det beste:)

Skrevet

Ups, ser at den kommentaren med slank/normal ikke så så heldig ut på trykk.... Jeg har ikke en definisjon på "normalen", men jeg mente de som er ganske slanke. Håper ingen tok dette helt feil:(

Skrevet

Det er vel ikke brudemote nå, men hvordan de var på 80-tallet er jo helt grusomt. Store skuldre og lange ermer. Og ofte så blir framsida av slike kjoler veldig stygge fordi de blir på en måte for posete for bruden.

Så sånn sett er stroppeløse kjoler mye finere, og jeg synes også dem med store pupper kan bruke slike.

Skrevet

Hehe, lærer stadig noe nytt her inne.. Får prøve igjen da;o)

Skrevet

hihi atsjoo... DJIIIIZEZ

Jeg liker ikke tiara. De må i såfall være veldig små - nesten som en hårbøyle.

Min kjole er nok litt prinsesse ja:) Men veeeeldig fin:) Å som jeg gleder meg til 18. juli!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...