Gå til innhold

Andre som er ca 170 cm høye og ca 70 kg? To spm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken str bruker dere i klær? Jeg bruker str 40 og 30-31 tommer i olabukser.

Hva syns dere om kroppen deres?

Jeg syns selv jeg er normalt slank, selv om jeg godt kunne tenke meg å veie et par kilo mindre. Er igrunn fornøyd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Str 40-42

Tommer 31-32

Noenlunde fornøyd med kroppen slik den er.

Skrevet

Bruker vel 38/40 og 30"

Er fornøyd.Trener hver dag, og ser ut som jeg vil se ut, enkelt og greit.

Skrevet

Jeg er 70 kg og 169 høy og føler meg som ei bolle. Men det er kanskje fordi jeg er vant med å være størrelse 36 i mange år. Egentlig er jeg vel ganske normal. Men det meste har lagt seg på magen og det er ikke så lekkert. To fyrstikkbein som stikker ut nederst. Men sånn er livet.

Skrevet

173 og 70 kg, og bruker str 44 eller 33 tommer i olabukser. Topper er M eller str 40 eller 42. Skjorter kommer jeg meg ikke i pga puppene.

Jeg synes kroppen min er helt grei. Skal ta brystreduksjon da siden jeg har store pupper. Akkurat nå har jeg vel den timeglassfiguren, men er jo umulig å finne klær som passer. Skulle gjerne ha hatt mindre hofter, menmen. Er i grunn fornøyd jeg også altså!:-) Og det selv om jeg har brannskadearr på magen og lår.

Skrevet

"ideal"vekta til en jente på 170 cm er egentlig 60 kg...

for en gutt på 170 cm er den 70 kg...

jeg er ca 170 cm, iallefall ikke mindre enn 168. nå veier jeg 76 kg,noe som er ALT for mye... får såvidt på meg bukser i str 42.

før graviditet veide jeg 65 kg, da var jeg nok passelig, brukte 38 i klær, tommer vet jeg ikke...

Skrevet

str40 Føler meg feit. Ser mye bedre ut når jeg veier rundt 60 kilo. Skal ned i løpet av sommern.

Skrevet

jeg er 170 eller 171.. og har alltid veid sånn caa 73.. går i grunn litt opp og ned der..

men jeg har litt vide midjer..flesk på siden likson.. kjempeirriterende..

jeg er veldig opptatt av at klærne jeg har på meg ikke skal stamme over der så "flesket" flyter over...

så jeg bruker som regel 42 i bukser.. og 38/40 i topper og sånn..jeg er tynn ellers på kroppen.. utenom akkurat ved midjene... GUD..det skal bort etter denne fødslen.. 6 uker etter fødselen bærer turen rett til elixia.. :D

Skrevet

Jeg er 169 og veier rundt 70 til vanlig(når jeg ikke er gravid). Bruker da str 38, noen bukser str 36. Trener mye og hardt så det er nok en del muskler som veier her, er i grunnen fornøyd - ingen som tror jeg veier såpass som jeg gjør! :) Bare håper jeg kommer tilbake igjen etter endt graviditet :)

Skrevet

Jeg bruker str 40, men tommer vet jeg ikke. Er 171 og veide 73 før jeg ble gravid. Nå nærmer jeg meg 100... men har 2 uker igjen til termin, og da forsvinner nok litt av kiloene håper jeg. Har jo litt vann også (heldigvis egentlig.. He he..)

Jeg har aldri bevisst slanket meg, men når jeg får meg kjæreste går vekten opp, og når jeg blir singel igjen går vekten ned.. De to siste gangene jeg ble singel gikk jeg ned 25 kg! (men da var jeg oppe i 85 kg, da)

Så vekten svinger litt her også. Men nå har jeg ingen planer om å bli singel igjen, og håper jeg kan gå ned til 70 kg igjen etter fødsel.

For jeg var fornøyd med kroppen min, og vil fortsette å være det.

Så lenge samboer er fornøyd og synes jeg er fin, synes jeg det også :-)

Det er jo det som teller!

Skrevet

jeg er 174 og 67 kg. Bruker fra strk 36-40, alt etter hvilken butikk jeg forviller meg inn i og 27-29 i tommer alt etter hvilken butikk. Feks Only har mye større tomme-størrelser enn tilsvarende bukse på feks carlings.

Skrevet

Går ikke an å regne med å ta vekk 110 og 100 fra høyda. Sånn sett er BMI mer korrekt selv om den ikke tar hensyn til muskelvekt vs fettvekt. Og der er man normalvektig når man er 53,5 til 72 kg hvis man er 170 cm, altså er man ca midt på hvis man er 63 kg. Så bra du brukte anførselstegn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...