Gå til innhold

Anbefaling til alle som sliter med å bli gravide.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og samboeren har prøvd å få barn i 14 mnd. Begynner å bli veldig lei det negative svaret som kom opp på gravi test hver eneste månde. Jeg har slitt med at mensen ikke kommer til riktig tid, og at den er varierende. Jeg tenkte jeg skulle prøve ut alternativ medisin for å gå ned i vekt, lymfedrenasje etc. Når jeg var der første gangen ble jeg spurt ut om alt mellom himmel og gjord når det gjalt min kropp. Hun kjente på meg og satte sammen alt som feite meg, og mesteparten av plagene hadde med leveren å gjøre. Da sa hun uten at jeg hadde nevnt noe om mine problemer med å bli gravid, at jeg hadde problemer med det og at jeg ikke hadde eggløsning. Dette pga for mye mannlige hormoner i kroppen... "Jeg skal hjelpe deg med å bli gravid jeg" sa hun til meg..... Endelig hadde jeg fått svar på noe som hadde plaget meg lenge.. I dag er jeg igang med behandlig, akupunktur, hormonkrem og kost.... Jeg har aldri trodd noe særlig på alternativt.. Men har endret meg der.. Jeg anbefaler alle prøvere som har slitt lenge om å oppsøke en slik behandler for å sjekke ut om også deres kropp er i ubalanse...

Måtte bare dele dette med dere......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme erfaring!

Går bare på naturmedisiner, men har blitt "kvitt" mye PCOS.

Gyn finner ikke cyster på ul lenger, bare fine egg.. Problemet er at de ikke slipper..

Fikk faktisk mensen "på egen hånd" altså uten provera, etter 54 dager!!! Det er min korteste syklus etter at jeg sluttet på pilla for 1,5 år siden :)

Så det virker, selvom det tar litt tid...

Spennende å se om det vil hjelpe noe mer, han jeg går til mener jeg er frisk, men at det er undertrykte følelser og "traumer" fra noen år tilbake som lager en sperre for eggløsning..

Ja, litt "out there", men hvem vet....

Lykke til Monnemor!

Skrevet

Jeg har også PCOS. Kan du fortelle meg litt mer om hva som har skjedd med deg) Hvem har du gått til?

Skrevet

Veldig veldig mye egentlig..

Jeg har vært hos en alternativ medisiner i Nederland..

Koster masse penger, og hovedpoenget med å dra dit var ikke PCOS, men problemer med magen..

Han "leser" blodet ditt, og ser cyster, problemer med livmor, mage, endometriose osv ut i fra dette... Litt sprøtt :)

Så gir han deg en rekke urtemedisiner som virker sammen mot de forskjellige tingene.

Jeg går på blodtypedietten, og har gått ned 11 kg på under 1 år KUN ved å endre kost.. Er i Nederland ca hver 4 mnd..

Han sier at jeg hadde endometriose, men jeg fikk aldri sjekket det hos gyn her i Norge - så må bare ta hans ord for det, men det er jeg kvitt.. Han sier også at jeg er frisk, kvitt alle cyster - og det ser gyn også uavhengig av han..

Så nå er vel mitt problem bare det at de fine eggene ikke slipper :)

Trippel pergo 2 dager til, også håper vi på det beste!

Send meg gjerne en PM hvis du vil vite noe mer spesifikt tintafant-m/2 jenter :)

Skrevet

Åja - jeg anbefaler ikke andre å gjøre som meg, helt uten videre...

Det er dyrt, og man har heller ikke der noen garanti for at det faktisk virker- det er jo ingenting som virker på absolutt alle, sant :)

Men hvis man har prøvd alt annet - ja da er det kanskje verdt et forsøk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...