Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nope, de har de gitt bort yrkesstoltheten sin, tatt med seg annonseinntektene og reist til syden alle sammen.

Men det er ikke noen vanlig 14 dager tur som folk flest de har gått for, disse her vil sole seg og feste leeeeenge.

Noen ganger har jeg lyst til å ta meg en liten mailrunde til annonsørene her og spørre om de er klar over hva for et useriøst og helt på tryne sted de støtter med pengene sine. Og samtidig tipse de om at det finnes mange andre steder hvor de får mer igjen for investeringene sine.

For uten reklamens avkastninger blir det tilslutt tomt i reisekassa og de må vende nesen hjemover tilslutt.

Hehe, lønnen min er ganske normal, og vi er ikke på lang ferie. Det har vært en omorganisering som har gjort at ikke alle nettsidene til Hjemmet Mortensen har fått like mye oppmerksomhet, men vi skal prøve å bedre på det for Barnimagen.com sin del.

Hilsen Espen

Med så mye reklame bør dere ha råd til å ha en moderator her inne som faktisk gjøre noe aktivt for at mennesker ikke skal bli hengt ut. Søkemotoren er en skandale. Det virker faktisk som om dere har ei melkeku som dere har sluttet å fore. Da vet alle at kua før eller senere kommer til å dø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...