Gå til innhold

Må vel nesten bli me her jeg da..! :)

Anbefalte innlegg

Fant ut at jeg er gravid i går..! :) Vet ikke om jeg skal le eller gråte siden jeg akkurat har begynt i ny jobb, men gleder meg og barnet er veldig velkommen! ;) Jeg tror jeg er rundt 5+4, men ikke helt sikker, har veldig lyst til å ta en tidlig ul... Noen som vet hvor det er mulig å få tatt det rundt om i Buskerud og omegn? Er bare litt nysgjerrig!!! :)

Fortsetter under...

Hei,gratulerer så mye:) Jeg har akkurat begynt i ny jobb jeg også,og fant ut idag at jeg venter barn nr 2:)

Du kan helt sikkert kontakte sykehuset eller høre med jordmor om det er mulighet for tidlig UL:) Tror ikke det skal være noe problem:)

Klem

Gratulerer du også! :) Er min første da, så derfor jeg er så nysgjerrig. Hadde kanskje ikke vært så ille om jeg hadde opplevd dette før. Det som er rart er at jeg nesten ikke har symptomer i det hele tatt. Jeg hadde forberedt meg på å få alle symptomene jeg har sett på nettet og hørt rundt omkring, men er bare trøtt å er på do litt oftere enn vanlig jeg, men jeg skal vel ikke klage, for da kommer det vel en hel mass av symptomer. Hvor langt tror du at du er på vei da, og hvor hen i landet bor du?

Klem

hei igjen:):)

Takk for det:) Skjønner godt at du er veldig nysgjerrig,det var jeg også når jeg skulle ha min første,men for å være ærlig er jeg like nysgjerrig nå..hihi:) Har faktisk nesten ingen symptomer jeg heller,når jeg gikk gravid sist gang var jeg plaget med kvalmen. Men denne gangen er jeg mest plaget av halsbrann,flyr mye på do og er trøtt:P

Det er bare bra at du ikke har noen symptomer,men som du sier ikke tenk så mye på det,da kommer de nok..hehe:P

Jeg er 6 +1 idag,har ikke hvert hos legen ennå,men etter mine beregninger er jeg det:) Hva deg? Jeg bor like ved Ålesund:) Du da?

Klem:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...