Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å skriver handleliste til meg og babyen:) Er det viktig ha brystpumpe i hus før fødselen, bør man ha den med på sykehuset? Eller kan man bare kjøpe det når man kommer hjem? Og hvilken brystpumpe er anbefalt? Manuell eller elektrisk? Pris? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei.

Jeg ventet til etter at jeg kom hjem fra sykehuset. Tror gullungen var noen uker gammel før jeg så meg nødt til å kjøpe pga mye spreng. Tenkte også det var praktisk i tilfelle jeg skulle være borte fra henne noen timer, så kunne jeg pumpe og hun kunne få på flaske. (jeg fullammet)

Jeg har ikke brukt pumpen veldig mye, men den har vært gull verdt når jeg har trengt den!

Siden jeg ikke skulle pumpe til sykehus eller utover spesielle behov var det mer enn tilstrekkelig med en manuell avent.

Lykke til :)

Skrevet

jeg har brukt avent sin manuelle med mine 3 andre barn, skal se om denne gang om jeg skal skaffe meg elektrisk fra avent..

tipser deg om å titte på finn.no etter pumpe, der finner du noen som er brukt bare 2-3 ganger til 200,-

samme med elektrisk det kan du finne til 600,-

skal jeg ha elektrisk, så kjøper jeg via finn

Skrevet

Jeg hadde manuell fra avent sist og var ikke så fornøyd. Vet ikke om det er puppene mine som ikke passet den. Har ikke store brystvorter. Så lenge jeg hadde spreng gikk det greit men når melkeproduksjonen har stabilisert seg strevde jeg veldig med å få melken ut enda jeg hadde masse. Så denne gangen har jeg kjøpt elektrisk fra medela. Gleder meg til å prøve den og håper den fungerer bedre på meg. Kostet ca 1400 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...