Gå til innhold

ARG!!! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av å sitte på jobben, se telefonen ringe, se at det er læreren til ungen. Vet det er bare negativt jeg får høre. Kom og hentet ungen på skolen i dag, som satt med hodet nedi en bøtte med sølevann! To lærere bare stod å så på uten å gjøre noe. Jeg sa det ville vært veldig greit for meg om de hadde kapasitet til å forhindre at slikt skjer, men fikk til svar "Vel, det er jo litt mer krevende arbeid med ungen din da!" Takk for den! Jeg vet jo det! Er det ikke deres jobb da, å passe på at dem som trenger det blir passet bedre på? Er det så vanskelig for dem å passe på at de barna som ikke har det så lett, at de barna faktisk får på seg nok med klær når de skal ut? Er det for mye å kreve? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, lærerens jobb er jo egentlig å drive undervisning.

Hva med å be om assistent?

Skrevet

Uff da...:( tror du skal ta å røske sammen det som er av PPT og skole event BUP, snakke med de, og event få en assistent til han hvis det er sånn at han er for krevende for de..

synes det er lite profft av skolen og bare ring og informere når han gjøre noe..

Det hadde jeg reagert på ihvertfall...

Jeg er heldigvis så heldig at skole og andre ressureser stiller sterkt opp for sønnen min og alle er vel informert om hva som er grunnen til at han er litt mer kreativ enn det andre barn gjerne kan være..

Ingen barn er krevende, noen er bare litt mer utfordrende enn andre.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...