sneipen <3 snuppa Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 har simo kombi nå,men trenger vogn som er lettere og tar mindre plass i bilen mtp på ferie-turer,byturer osv. dessuten er jeg lita (156 cm;),så simoen er ganske tung å løfte inn/ut av bilen. vil ha roterede framhjul på vogna må kunne brukes fra baby (jenta vår er 6 uker) ikke så nøye med god vinetrvogn,for har simoen;) hvilken vogn skal jeg kjøpe da? -kom gjerne med + - på vognene skal forøvrig kjøpe brukt vogn!
AO3 Skrevet 17. juni 2009 #3 Skrevet 17. juni 2009 Jeg vet ikke noe om Quinny freestyle, men jeg har 485. Den er grei til sommerbruk, men jeg tror ikke jeg ville brukt den til en liten baby, selv om det teoretisk sett går an med softbag. Da har du babyen vendt fra deg hele tiden + jeg synes ikke fjæringen (totalt manglende på framhjulene) er bra nok til en baby på seks uker! Det blir for mye risting og skrangling for en nyfødt. For barn fra seks mnd er den ypperlig til det bruk du nevner - vi har den liggende i bilen + til feriebruk om sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå