Gå til innhold

Bringebærbladkapsler og høyt blodtrykk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dette ha noe sammenheng? Noen som har opplevd å fått høyt blodtrykk etter oppstart av de?

Jeg ble som sagt i en annen tråd her, lagt inn med høyt blodtrykk på lørdag. Så kom jeg til å tenkte på at jeg startet med bringebærblad kaplser på torsdag. Har også lest i noen tråder i andre forumer at de har opplevd forhøyet blodtrykk etter oppstart av disse kapselene..

Er det noen som kjenner seg igjen i dette, eller er det bare tull?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var hos legen min idag å målte blodtrykket å hos meg blir det berre bedre og bedre (ikke det at det har vært gale). Så her stemmer det vertfall ikke!:) Har aldri hørt om det heller..

Har 5 dager til termin og begynte vell på kapslene for ca 2 mnd siden

Skrevet

nei, det har ikke noe å si... jeg har brukt bringbærtekapsler i begge mine andre svangerskap, og jeg har i begge svangerskapene hatt høyt blodtrykk, og dette før jeg har begynnt å ta disse kapslene... det jeg har gjort, som jeg også gjør nå er å få modingsakkupuntur, og da setter de også ekstra nåler for høyt blodtrykk... mitt blodtrykk har blitt kjempe fint nå etter 2 behandlinger...

Skrevet

var en dag eg satt å søkte på disse bringebærkaapslene.. då sto det på flere sider at en kunne få høgt blodtrykk av å bruke disse.. da valgte eg å ikkke ta di siden eg har hgt blodtrykk fra før...

Skrevet

De studiene som er gjort vedr. bringebærblad har ikke påvist at de gir høyt blodtrykk. Men det kan jo være en ide at du prøver å kutte ut bringebærblad og se om trykket ditt går ned. Det hadde jeg gjort, og det skader jo ikke prøve.

Jeg har aldri fått høyt BT av de, og dette er andre sv. skap som jeg bruker bringebærblad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...