Lipsy Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Hvis dere liker det, så hvorfor ikke? Personlig liker jeg mer tradisjonelle, norske navn, men det er jo egentlig irrelevant. :-)
Irene Adler Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Navnet er i og for seg vakkert, men det gir meg noen assosiasjoner til en grusom bok av Marquis de Sade oversatt av Jens Bjørneboe. Den handler om en uskyldig pike som til stadighet havner i klørne på overgripere og utsettes for diverse grusomheter.
erteposen + 4 Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Jeg har vokst opp delevis i USA, og jeg synes vel at navnet er spisst (om du forstår hva jeg mener). Skal dere bo i Norge er jeg usikker på hvordan uttalelsen vil bli. Høres rart ut å si rett frem, og engelsk uttalelse.
Gjest Skrevet 17. juni 2009 #5 Skrevet 17. juni 2009 Minner meg om hun ene i Home&Away som het Justine (for mange, mange år siden)... Personlig ville jeg ikke valgt dette navnet - men det er bare min smal i navn. Dersom dere liker det så hvorfor ikke...
Snartbaby Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 Symes navnet er fint jeg, annerledes og personlig for dere sikkert. Jeg kjenner et vennepar som kalte sønnen sin for Justin, det er jo nydelig.
Neijasså... Skrevet 17. juni 2009 #7 Skrevet 17. juni 2009 Vanskelig å vite hvordan det skal uttales, synes jeg. Just-ine rett fram, eller "sjustiiiin", evt. justinn? Hva med Josefine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå