endelig mamma:) Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Hallo Noen venner av meg lurer på å arrangere babyshower for meg, lurte på om det er noen flere som har erfaring med dette? Og om noen har noen tips til enkel mat, leker eller noe annet vi kan gjøre?
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Hei! Har vært på mexican style baby shower og det var mega artig. Forslag til aktiviteter: Gjestene skriver navneforslag til den lille på en stor mammaskjorte/t-skjorte, denne ser mor og far på sammen, foran gjestene, når de er ferdig. Alle hadde m pakker men uten navnelapper. Hvis mor og far greide å gjette hvem pakken var fra (lå i en stor haug) fikk giveren prikk i ansiktet (med cayal) men gjettet de feil fikk de selv prikk i fjeset. Mor og far ble veldig prikkete! Og så hadde de tåteflaskekonkurranse mellom "fedrene", der den vordende far fikk en tåteflaske med bittelite hull, imens de andre fikk store hull. Sugde og sugde... Det ble sendt rundt en do-rull og folk tok av papir etter hvor stor omkrets de trodde det kunne være på mammaens mage. Mange som gjettet skammelig feil etter at de målte rundt magen. Alt i alt var baby shower veldig artig, så anbefales ja. Men si meg, skal ikke dette være hemmelig for de vordende foreldre? "surprise party"...? Av mat så kan man ta kurv-fest, evt tapas, evt bare kaker. Alt fungerer.
endelig mamma:) Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2009 Tusen takk for gode tips:) Og jo, er vel sånn at vordende mor ikke skal vite noe, hadde heller likt det, men koselig at de vil arrangere det da:)
thea - M har gull i gulping Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 er det normalt at pappaen skal være med da? mine venninner skal ha babyshower for meg på søndag.. men er kun oss jentene da!! hadde vært koslig å ha med kjæresten da, er jo trossalt han sitt barn også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå