Gå til innhold

I 14.pp ble jeg GRAVID!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulere så masse :)

Kos deg i svangerskapet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du også!!!!!Shit! Det er noe i vårluften!

Dette var virkelig vår måned og dette er meget velfortjent!!!

Kos deg super mye!!!

Gratulerer, det er så morro når vi slitne prøvere får det til!!!

( jeg er tidligere "håper vi lykkes", men nå februarbaby:)

Skrevet

JJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Endelig ble det din tur egget!!!!!!!!!!!!! Fantastiske nyheter!!!!!!

Hvis det er så at jeg faktisk er gravid nå så har vi termin samme dag:) Koooooos deg masse i svangerskapet!

Stor klem

Skrevet

håper vi lykkes/februar baby:

Sååå gøy :D Gratulerer!!

Maddemor:

Lykke til hos legen!! Håååper det er en ny graviditet på gang!!

Ikveld er jeg skikkelig slapp.... Deilig ;)

Skrevet

Må bare gratulere deg igjen!!! herregud jeg trodde ikke at jeg skulle bli SÅ glad når noen andre ble gravide.. men jaggu sitter jeg her med gledestårer for jeg vet hvor mye du fortjener dette egget!!! Nå må du bare ta godt vare på deg og den lille.. Send meg masse babystøv så håper jeg at jeg følger etter deg om et par uker:))) Stor stor klem fra meg!! Ønsker deg et godt svangerskap***

Skrevet

Hurra!!! Gratulerer så utrolig masse! Jeg ble så glad og rørt når jeg leste innlegget ditt, har fulgt med deg de siste dagene! KOS DEG!

Skrevet

Hei Egget!

Så utrolig koselig, gratulerer så masse! Har fulgte med deg litt her ( nicket mitt var tideligere "fra en til to" og vi snakket om akupunktur og sånt.

Endelig ble det din tur også. Beundrer deg for hvor positiv du har klart å være hele tiden. Jeg ble helt sprø etter bare 7 mnd prøving. Er nå i uke 19, ul på fredag.

Gratulerer igjen, og nyyyyyt svangerskapet!

Skrevet

jeg må bare gi deg en stoooooooooooooooor gratulasjonsklem her også!!! jeg er bare så glad på dine og din kjæres vegne! ønsker deg et fin-fint svangerskap :D

klem fra meg :)

Skrevet

Måtte inn og kikke litt her igjen, og jammen er du ikke gravid Pfeew! Gratulerer så masse!!!!!!!!!! Fulgte deg i starten, da vi hadde samme syklus, og håpet du ville følge etter snart. Jeg har nå en liten tass på tre uker, det gleder meg stort at du også snart vil holde en liten en i armene. Lykke til i svangerskapet og fremover!

Alle dere som venter, det lykkes før eller siden!

V.H.G/ToTissefanter

Skrevet

Gratulerer så mye......

har fulgt med deg...

så morro at du er gravid da...

kanskje j kommer etter neste uke..

klem..

Skrevet

Å, dere er jo så søte at jeg blir helt rørt!!! :D Tusen hjertelig takk! Det varmer!

VHG: Gratulerer med en liten gutt!! :D Så koselig å høre fra deg!

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Morro å se navnet ditt igjen- jeg er innom før første gang siden august i fjor, da var det snakk om at vi skulle prøve, men det ble ikke noe av... Tenkte jeg skulle inn og se om noen av de jeg husker igjen var her fremdeles, hehe.

Lykke til!! :-)

Skrevet

GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE. :-) Jeg har fulgt med deg hele tiden, og har xèt fingrene hver måned. Har seg sånn at du begynte prøvingen litt før meg og jeg bet merke i nicket ditt (Pfeew). Jeg sitter her med en liten gutt på 2 mnd så for oss funket det i 2 pp. Hele tiden gikk jeg og håpet og håpet. Trodde du skrev at mensen var på vei her forleden så i dag var jeg bare inne for å snoke litt ekstra..... Ble veldig glad på dine vegne. Håper du får et fantastisk svangerskap. Jeg har hatt en flott gaviditet og en fantastisk fødselsopplevelse og nå sitter jeg med en velskapt gutt som er akkurtat like snill som storesøsteren på 2 og et halvt. (her krysser jeg armer og ben på at sambo om noen år blir med på 3 mann:-) Masse lykke til videre.

Skrevet

Masse masse grattis med spire:) Ønsker dere alt godt fremover:)

Skrevet

Tusen takk for det mumitrollet og Tirilgirl!! :D

Gratulerer med den lille mumitrollet!! :)

Skrevet

Gratulerer så masse og lykke til :)

Skrevet

GRATTIS Pfeew!!!

DEILIG å lese at du har blirr gravid, selv etter 14 pp!!! Jeg har vært her inne hele tiden, samtidig med deg. Vi var i samme uke lenge! Jeg blir så GLAAAAAAAAAD av at det endelig klaffer!!!!!

Jeg er i 10 pp nå. ( Etter SA januar 08, med 6 mnd pause). Jeg håper virkelig jeg kommer etter deg!! :)

Gled deg over dette fantastiske!!!! Nok en gang; gratulerer, dette unnder jeg deg!!! :)

Klem

Skrevet

Tusen takk Dotten!

Og tusen takk Superklar!! :) Jeg er veldig lykkelig selv!! Føler meg ikke så innmari gravid nå..for jeg har lite symptomer..men, det kommer nok tidsnok ;) Håper du også følger etter snart da!! Lykke til!!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...