Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi bestemt at gutten som kommer i august skal hete Anton.. Har fått både positiv og negativ tilbakemelding på dette navnet (hehe.. de negative går på at det er et gammelmannsnavn). Hadde vært artig å høre hva dere mener om navnet (jeg tåler å høre det negative:))...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anton er tøft!

Er tante til en Anton på tolv, han er en stødig, høflig, kjekk, kul og populær gutt, en skikkelig Anton tvers gjennom.

Gratulerer med navnevalg, tror dere kommer til å bli mer og mer fornøyd med valget :-)

Skrevet

Synes navnet er kjempe fint jeg...Har valgt Aksel selv nokså gammel manns navn det oxo... hehe

Skrevet

Jeg personlig liker ikke navnet Anton.

Men,hva andre mener det skal dere bry dere fint lite om! Det er hva dere syns som er det viktigste :o)

Skrevet

Hehe, vi har faktisk hatt navnet Anton klart i 3 år nå :-) Men nå som vi endelig venter barn (en gutt) er vi ikke helt sikre lenger. Anton er uansett et tøft navn!!!

Skrevet

Jeg liker Anton godt, og ender nok med et navn i samme gate på vårt barn i magen. At folk kaller det gammel-manns-navn, det hadde jeg ikke tolket så veldig negativt, forhåpentligvis skal babyen bli en gammel mann en gang ;)

Skrevet

Kjempetøft!!!!en klar favoritt her, men det er liksom svigerinna mi sitt hvis hun får en gutt til:)

Skrevet

Anton er kjempeflott! Har vært innom tanken selv, men har et søskenbarn som heter det, så jeg syns ikke det passer. Bra at andre velger det! :)

Skrevet

min som kommer om 2 uker skal også hete Anton. Overrasket over at så mange vurderer det, liker det best når folk må smake på det jeg. Liker nemlig ikke topp 10 navn....du skal se Anton blir et motenavn til neste år..

Skrevet

Hehe da blir jeg overrasket hvis det havner på topp 10, men hvem vet. Er heller ikke så begeistret for topp 10 navnene.

Koselig å høre at så mange liker navnet Anton..

Er et navn jeg har hatt klart i flere år..

Er ikke så opptatt av oppkalling, men litt artig er det jo at både min bestefar og oldefar heter Anton:)

Skrevet

hmm... vi har også tenkt å kalle vår lille Anton - men jeg blir skeptisk med en gang jeg ser at det er flere her inne som tenker det... Har sett det flere ganger inne på navnedebatten. Vil veldig gjerne unngå å havne på navnetoppen :( Skal se det er vi som lager en trend...?

Skrevet

Vi og tenker på Anton ;-) hadde det sist gang men så ble det jente, synes Anton er fint jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...