Gå til innhold

HERREGUD! Jeg skal jo bli mamma!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så snodig, men til tider så går jeg bare og er gravid, tenker ikke på at det skal komme noen ut av magen min igjen. Fikk en skikkelig aha-opplevelse idag mens baby sparket godt fra seg og jeg satt å strøk meg over magen.

Shit! Bare ti uker til så vil jeg sitte her med en nyfødt baby! Hva har jeg gjort?? HAHA:D

Flere som nesten glemmer av at det som er kommet inn også må komme ut? hihi:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oh yes. tror ikke det kommer til å gå opp for meg før riene starter eller no... Men fryktelig koselig at det er en der inne da :)

Skrevet

Samme her det, blir nesten overveldet av tanken på at jeg skal ha baby, et lite menneske som er 100% mitt ansvar og at livet endrer seg utrolig mye, blir jo aldri det samme igjen om bare 12 uker.

Så går jeg fra den tanken og bare fortsetter mitt vante liv. Med gravidmagen, og bare "glemmer" at det snart er et kapittel over her i livet. (og et nytt starter da, gleder meg til baby, men skummelt også)

Desuten har jeg ikke handlet inn noen ting, bortsett fra barnevogna :-S

begynner vel kanskje å få det travelt?

Skrevet

Hahaha, kunde ikke ha sagt det bedre selv!!! Dette er jo vår første så vi aner jo virkelig ikke hva som komme skal...! :)

Her er barnevogn bestillt, bilsete kom akkurat i hus og bittelitt med klær men alt annet gjenstår. Tenkte bruke august på å komme i orden, blir en fin oppgave for å unngå å bare vente og telle ned!

Skrevet

Kan godt forstå deg, har det på samme viset.. Er ikke lett å forstå at man skal sitte med et lite nurk i armene om 9 uker, akkurat nu føler jeg at jeg nesten ikke vet opp ned på en baby, hehe:)

Mange gruer seg til selve fødselen, jeg for min del synes delen etter fødsel høres mest skummel ut, selv om jeg selvfølgelig gleder mag masse til nurket kommer...

Skrevet

Sitter her med 9 dager til terminen og kjenner det kanskje litt sånn som deg. Hvordan skal dette gå, liksom.... Jeg har jo ALDRI vært mamma før. Vil jeg virkelig klare det ansvaret jeg står ovenfor???? Kjenner innimellom at panikken griper om meg. Men vil jo si mest av alt så gleder jeg meg bare. Og hvorfor skulle ikke jeg bli en god mor, det er mange andre før meg som har blitt det....

Tror nok vi alle vil bli flotte mødre jeg!

Lykke til alle sammen!!!!!

Skrevet

Hehe,jeg og tenker sånn!

Nå er jeg 28+3 og det er KUN 12 uker igjen. Har en jente fra før på 1 og et halvt..og hun føles så liten nå. Men når vi får lille babyen snart nå om noen uker så kommer hun sikkert til og virke KJEMPE stor :)

jeg og samboer snakket om i går at vi nesten ikke kunne huske at jenten vår var nyfødt...husker ikke helt hva det innebærer likssom! Så gikk det opp for oss at vi snart skal igjen den travle tiden igjen...heheh. SKRIIIIIIIIIIIIIIK!!!!!!:):):):)

Men vi gleder jo oss selvfølgelig masse masse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...