Sjefsmegga Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Da lurer jeg litt på hva man faktisk legger i akkurat det, for jeg må selv si at de gangene jeg har vært lyne hakke forbanna på mannen for en ting, da frista det heller ikke med sex, selv om saken jeg var sint for ikke hadde noe som helst med sex å gjøre. Bruker man da sex/ fravær av sex som straff? Det blir fundamentalt feil i mitt hode. Jeg suger ham heller ikke for så å overtale ham til å kjøpe et eller annet, eller bli med på et aller annet, eventuelt lure ham til å gjøre et eller annet. Sånt gjør jeg når vi begge faktisk har lyst. Å gi seksuelle tjenester i annet enn i lyst blir for meg en form for prostitusjon, der betalinga er fornøyd mann eller andre goder. Har man ikke selv glede av det så synes jeg ikke man skal ha sex heller, rett og slett.
cherry coke Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Jeg er enig med deg. Å bruke sex som straff er rett og slett patetisk, men klart man ikke ønsker sex når man ikke er på god fot med hverandre.
Tøysetipp Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Jeg skjønner jeg er godt vant. Glad for det. Fravær av sex er en slags straff. Fordi det berører andre enn deg selv. I perioder hvor kvinnen menstruerer, er gravert eller hva annet hun kan skylde på ser jeg ingen problemer med å kunne gjøre den andre parten tillags for det. Prostitusjon er betaling av en vare der det ikke blir gjort av hengivenhet og glede. Snarere av helt andre årsaker. For meg hadde det vært en glede å tilfredsstille min partner, jeg har da gjort det gjentatte ganger uten å føle at jeg ville hatt "noe igjen" for det etterpå. Seriøst damer? Føle seg som prostituert og presset. Dere er virkelig kjerringer:-)
cherry coke Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Heldig du som er godt vant. Men hva med de som ikke er det? Du skal være glad du ikke har vært i et forhold der man føler seg presset til å tilfredstille. Og jeg mener ikke det er prostitusjon som hun over her, men jeg mener det blir feil. Kjerring? Vel vel..
Tøysetipp Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Nei, nå er det nok sexprat for mitt vedkommende. Selv om det langt på gøy var gøy å provosere dere :-))))))
Sjefsmegga Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2009 HAHAHAHAHAHA......du har svaret ser jeg. Ærlig talt, mener du virkelig at sex er en tjeneste??? Da har vi totalt forskjellig syn på sex og intimitet i hvertfall. Jeg ser på sex som noe som er mer en gjensidig gave, som man skal glede seg over i felleskap, en kjærlighetens handling rett og slett. For meg er det å ha sex uten kjærlighet som så spise karameller med papiret på, det var tomt og utilfredstillende mentalt og åndelig, selv om man fikk lette på trykket fysisk, og greit, den formen for sex kan vel kansje kunne blitt kalt en tjeneste. Men skikkelig sex, med alle følelser, så kompleks at den faktisk ville blitt ødelagt hvis man hadde negative følelser og problemer i forhold til den andre. Vi kan gjerne ha sex etter en krangel, men da etter konflikten er løst, ikke før. Nå er vi skjeldent lang sinte her, så det går uansett ikke mange dager. Når jeg hadde mensen så var jeg faktisk ikke i form og manglet totalt lyst, så da spurte han heller aldri om sex, ikke har han klaget heller. Skulle jeg da sugd eller had sex på tross av mensen for at HAN skulle få tilfredstilt seg? Det synes jeg er helt hull i hodet rett og slett. Kall meg gjerne en kjerring, men denne kjerringa lever i et tålelig fint og harmonisk forhold, selv om vi har våre diskusjoner og småkrangler vi som folk flest. Fornøyd mann har jeg også ;-)
Tøysetipp Skrevet 16. juni 2009 #8 Skrevet 16. juni 2009 Æsj, jeg må jobbe litt nå ! Skulle gjerne hatt tid til å svare på innlegget ditt. Gøy så lenge det varte da, denne debatten:-) Hilsen bittersingel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå