Gå til innhold

Er det mange her inne som har sin naturlige hårfarge, uten striper osv.? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har siden konfirmasjonsalder farget, stripet og bleket håret, har vært alt fra platinablond til helt svarthåra :s :P hehe..

Har bestilt meg frisørtime idag, så endten kommer jeg til å bleke etterveksten igjen eller prøve å farge det så likt min naturlige farge, som jeg nesten ikke vet hvordan er;)

Er vel mellomblond med lyyyyyyse røde skjær/kontraster.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har min naturlige hårfarge :)

Pen brunfarge, men vurderer en glansvask snart for å dekke noen grå hår ;)

Skrevet

Jeg har min naturlige farge uten noe fiks fakseri oppi. Har naturlig lyst hår, og mange spør hvor jeg farger det. Lysner litt om sommeren, ellers ser det naturlig med noen striper i ut. Orker ikke bruke penger og tid på frisør og farging så ofte, så er veldig enkelt.

Skrevet

Har hatt menge rare fargen gjennom årene, men nå har jeg kun min egen......eller mine egne blir vel mer rett.

For jeg har så mange forskjellige nyanser at det ser ut som en stripejobb fra frisøren. Så med litt mere glans hadde jeg faktisk vært fornøyd.

Skrevet

Jeg har mørkt brunt/sort lang hår, og farger det ikke. Har vel hatt en glansvask i, men så lenge jeg ikke har grå hår blir det slik.

Skrevet

Jeg har min naturlige hårfarge. Sist jeg farget det var før jul, og det har jo vokst en del siden da, men kan ikke se at det er noe ettervekst. Orker ikke bruke så mange penger på sånne ting. Har derfor begynnt å spare til langt hår også...(har spart i 2 år nå). Greit å bare ta tuppene fra tid til annen.

Annonse

Skrevet

jeg har min naturlige kjedelige hårfarge :) Tar en glansvask innimellom (maks en gang i året), og that's it. Farge håret kommer jeg aldri til å gjøre, fordi man kommer inn i en ond sirkel da, med ettervekst o.l. Min svigermor har helt grått hår, men farger det helt mørkt (hennes opprinnelige farge). Tar maks 1 mnd etter farging før det ser fælt ut (mørkt hår med grå ettervekst er ikke en god kombinasjon)

Skrevet

Jeg har min naturlige hårfarge. Jeg har ørten nyanser av blondt, og om sommeren får jeg masse helt lyse striper i tillegg :)

Jeg har bleket håret tre ganger i mitt liv (så ikke noen særlig forskjell) og farget det to ganger, og liker egentlig min egen farge best :)

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Jeg har vel ikke hatt min naturlige hårfarge siden jeg var 12 år og begynte med farging..et par ganger har det vært veldig nærme da;-) Jeg har kjedelig brunt hår og farger det litt mørkere..men jeg har nok hatt de fleste farger som finnes på skalaen, bortsett fra grønt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...