Gå til innhold

Beskytt barnevognen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Flergangskladd/sengelaken som suger urin.Slik at ungen kan sitte naken i vognen uten å bli våt hvis det kommer en skvett.

Du får kjøpt det på Alliance apotek og Boots apotek.

Vaskes på 85 C

Supert produkt på varme sommerdager.

Og som sagt får man bruk for den igjen i senga ved bleieslutt beskytter madrass mot uhell.

Oi da - Jeg ga et praktisk tips for å beskytte barnevognen,da det er godt for barna å lufte rumpa si litt,samt å ikke måtte skrubbe barnevognen etterpå....

Jeg hvet ikke hvem du er men, antagelig distributør som selger tøybleier på nett...

Annonse

Er dette sånne som de har på sykehusa også?

Sånne lysegrønne papir/tøy aktige laken som de legger midt i senga?

Høres uansett genialt ut når man driver på med bleieavvenning for tisselaken kommer ikke i senga til datteren min, prøvde det selv når jeg var gravid i tillfelle vannavgang i senga, og det var det klammeste jeg noen gang har sovet på :(

Kylie kladden er rosa og flergangs (altså ikke papir.)

Puster bedre enn engangs,slik at den ikke blir klam og den finnes med og uten vinger slik at den ligger riktig og ikke krøller seg.

Jeg la et lite laken over slik at det ikke skulle bli klamt,og det fungerte veldig bra på gutten min.Prøvde først papir kladdene men de ble klamme og bare krøllet seg i senga- så kylie er bedre.

Hva menes egentlig med "kladd" her? Eneste jeg vet ang kladd er "å kladde" noe, "kladdebok" osv.. altså noe som har med tegning/skriving å gjøre. Liksom en første utgave av noe som man renskriver(tegner) på nytt senere... Er "kladd" i denne sammenhengen et "dialekt-ord" eller...??? Aldri hørt det før jeg iallefall......??

En kladd i denne sammenheng er en myk oppsugingsmatte til urin : )

Kylie kladden finnes i forskjelige str. og forskjelig suge evne fra 1L opp til 4 liter.Så den suger veldig bra,slik at man får en tør overflate .

Så det er nok en bedre kvalitet en mye annet på markede..

.

Tipset mitt var at den er slitesterk ved bruk i flere år.Tåler jo over 300 vask på 85C

Vi er veldig fornøyd.. : )

• 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...