Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 16. juni 2009 #1 Skrevet 16. juni 2009 Jeg testet idag morges med CB og den var negativ. Men, så skulle jeg et par timer senere kaste testen, og da ser jeg plutselig at det er et kryss der. Jeg vet jo at det står i bruksanvisningen at det som vises etter 10 minutter ikke er gyldig. Men, er det noen her som har opplevd det samme og ikke har vært gravide?
3barns-mamma <3 Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 mine har aldri vist positiv uansett hvor lenge de har lagt visst ikke jeg har vært gravid, men jeg har hatt flere cb tester som har lagt litt lenger enn de usle 10minuttene før de har vist positiv, og jeg har da vært gravid så lenge fargen er blå på krysset så er det no hvertfall et håp;) krysser fingrene for deg;)
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2009 Å, jeg håper sånn at du har rett! Ja, fargen er blå, og det er ikke noe tvil om at det er et kryss. Hadde det kommet fram før 10 minutter hadde jeg ikke vært i tvil - for å si det sånn... Jeg vet jo ikke akkurat når krysset kom opp, for jeg ble så skuffa da den viste negativ, at den ble liggende til da ca 4 timer senere til jeg skulle kaste den...
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2009 Vel, det viste seg å være falskt håp. Tante har akkurat dukket opp, sukk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå