Gå til innhold

no er jeg spent..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke prøvd å bli gravid, men jeg var som jeg skreiv tidligere her 2 uker over tiden så kom tr som varte i 4 dager. hadde ikke store blødningene. men har hatt mens murringer siden å det er no litt over 2 uker siden jeg hadde tr.. jeg er oxo skiftende hard og løs mage, øm neders ti magen og små mage kramper.. i går ble jeg så kvalm å det er jeg enda. er oxo veldig trøtt og slapp..

skal til legen no halv 12 pga vekta mi. så skal da spørre om jeg kan ta en test hos legen. for syntes det er ekelt å gå sånn som dette..

kommer til bake senere i dag om åssen dette gikk..

tror selv inerst inne jeg ikke er gravid men vil no sjekke det ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende! Jeg skal følge med :)

Skrevet

lykke til fra meg også :D Kan legge til at jeg har ikm 25-26 nå, og er skiftende i magen ja.. usj..

Skrevet

Jeg glemte seff å kjøpe test i dag =( for legen tok kun blodprøve så må vente på svar.. men skal få kjøpt meg en test i morgen eller torsdag.. for er skikkelig kvalm og slapp..

i går kveld og i dag har jeg hatt skikkelig løk smak i munn.. å jeg som hater løk..

Skrevet

niccoline:

oi spenende for deg oxo da=) prøvd lenge dere ??

Skrevet

Jeg krysser alle fingre for deg jeg :) Selv har jeg null trua på denn pp altså.. Puppa er sånn pms ømme, men minus såre brystvorter faktisk.. Hmm. Det er nok bare innbilning. Vi er i 10 "ordentlige" pp nå vi da. Men har ikke brukt prev. siden 2005. Skal søkes inn på a-hus snart.

Huff løksmak?? Stakkars deg, hørtes ikke godt ut nei.. Slapp er jeg også, måtte sove på sofan i går etter jobb. Vel, får bare vente å se..

Skrevet

takk... men har som sagt ikke planlagt dette om det skal vise seg at jeg er gravid no.. for skal gifte meg om 10 mnd hehe..

men jeg skal krysse fingrene for deg=) må no klaffe for dere snart no=D

ja løk.. helt forferdelig.. har det enda oxo.. hehe

gi beskjed når du vet noe da..

Skrevet

krysser fingrene, blir spennende:)

Skrevet

Klart jeg skal si i fra, da skal hele foruem få vite det :)) Så artig at du skal gifte deg da :)

Vi håper jo på klaff snart av oss selv, men har nok innstilt oss på at vi må ha hjelp, kommer jo ikke på bestilling disse babyene :/

Skrevet

=D

nei di kommer ikke på bestilling.. dumt er det.. =( men en får bare krysse det som kan krysses for at det klaffer for dere og andre som sliter.. alle har no rett på unger..

men er no bra at en kan få hjelp oxo da=D

Skrevet

Ja, det er godt at man kan få hjelp :) Skal til legen nå 23/06 ang. blodprøvesvar og henvisning til a-hus. Blir spennende å se da. ikke så aller verst ventetid der heller da, 12 uker. Det kan jeg leve med, så bare prøve i mens ;)

Skrevet

oi det blir spennende.. =D 12 uker er ikke så lenge egentlig.. men kan virke lenge nok ..

joda det gikk bra hos legen.. spent på blodprøvene jeg tok.. lyst å ringe i dag å spørre om di har fått svara hehe.. men må nok vente til i morgen. =(

men skal å kjøpe test i dag.. så da skal jeg teste i morgen tidlig.. om jeg ike tar en i kveld da hehe..

Skrevet

takk.. skal gi beskjed her så fort jeg vet noe mer =)

Skrevet

da har jeg testet.. den ble som forventet. altså Negativ.. jeg er egentlig glad til, for har jo ei på 20 mnd.. så vil vente litt.. men jeg får se om tr kommer.. sist svangerskap testet jeg ikke posetivt før i uke 11.. så hvem vet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...