Gå til innhold

Begynner å miste motet... :( noen fine historier ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på dag 16, og ingen EL enda :( selv med pergo.. så jeg kjenner jeg mister motet desverre :( Noen der ute som har noen gode historier å dele ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næmmen, Buttefly :) Vet ikke om du husker meg, men vi gikk sammen gravide på 1,2 og 3 tri sist :) Jeg het Bris med februarmirakel den gang.

Er ikke prøver selv, var bare innom en tur ;)

Lykke til meg prøving!!

Skrevet

Hei :) joda, husker deg vettu =)

Har ikke tenkt på fler dere da? :P

Hvordan går det med småtten ? Martin er i 1000 hele dagen. blitt en skikkelig barnehage unge :P

Skrevet

Hei hei:)

forstår at du blir litt deppa, men har lest på nettet om flere som har fått el sent.. helt opp i dag 23. Så det er fortsatt håp. Har netopp tatt min første pergokur selv. Den var dobbel. Fikk el slim på cd16 så forhåpentligvis fikk jeg el like etter. Håper ihvertfall det. Tok du enkelkur?

Skrevet

Første Pergo-kuren min fant jeg ikke EL, andre fant jeg den på dag 28 ble gravid men mistet. Den tredje og siste forhåpentlig vis fant jeg EL på dag 15 og jeg tror det har klaffet denne gangen og :)

Så ikke gi opp, den kkommer nok :)

Masse lykke til :)

Skrevet

med nr 1 hadde jeg mensen i januar og ble gravid i juli.... Med nr to hadde jeg mensen og ble gravid i desember... EL dukker plutselig opp gitt... Ikke sjekket jeg etter den samt at mannen var mye på reise med joben. Har PCOS jeg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...