Gjest Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 noen som har hatt barnevakt over nattn til sine 6 mnd (evt tidligere) babyer? hvordan gikk det med de? og dere? burde jeg vente lengre eller går det greit nå? kom med synspukter/erfaringer.
Gjest Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 (barnevakt vil da selvsagt si noen barnet kjenner til fra før..besteforeldre f.eks ol.) glemte og skrive det..
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Jeg har ikke hatt barnevakt over natten til mine når de var så små. Jeg personlig synes det er for tidlig, og ikke minst har jeg på det tidspunktet også ammet både natt og dag. Eldste hadde sin første overnatting hos besteforeldre når hun var 17mnd, og det gikk veldig bra. Minste er nå 10mnd og det er heller ikke aktuelt å sende ham bort for natten ennå. Selv om de ikke har vært på overnattingsbesøk så har de tilbrakt masse tid med besteforeldre og andre, og er trygge barn som ikke er som noen klegger på oss foreldre.
smilogværglad:) Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 datteren min skal sove hos mormor en natt nå. hun er 3,5mndr. jeg tror man vet best selv når det passer for barnet å sove borte, eller ha barnevakt. det spørs jo hvor mye kontakt de har med barnet osv.
Maia&Mathias <3 Skrevet 16. juni 2009 #5 Skrevet 16. juni 2009 Min lillegutt skal på overnattingsbesøk til besteforeldrene hans om 3 uker. Han er da 12 uker gammel. Besteforeldrene har hatt han enkelte dager når meg og sambo har hatt viktige ting å gjøre (som å male garasjen o.l.) og det har gått kjempegreit! Det skal sies at jeg er veldig spent på å ha han borte ei hel natt, men vi skal i bryllup så da må vi bare ta sats å gjøre det! Det skal nevnes at besteforeldrene ser han veldig ofte, minste ei gang i uka hvis ikke oftere...
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 16. juni 2009 #6 Skrevet 16. juni 2009 mi lille prinsesse er nå 6 mnd å hun var på sovebesøk for første gang da hun var 4 uker, har sovet hos tante og onkel og bestefreldre på begge sider flere ganger, sov hos tanta fra fredag til søndag, så er ikke mye redd for det, det går så fint her atte. men da ammer ikke eg nå da. gjør det litt lettere å levere hun ifra seg da vil eg tro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå