Barken Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Hei! Vil bare fortelle om min versjon av 2 stk kolikk-barn. Førstemann begynte med gråting allerede på sykehuset. Han var helt ekstrem! Han kunn HYLE så mye som i 18-20 timer i døgnet. Vi trodde vi skulle bli gale. Helt forferdelig!! Helsestasjonen var ikke så veldig mye til hjelp akkurat og vi var helt utafor... Vi brukte mini-foam, fenikkel.te, sukker-vann og you name it...ingenting virket. Vi brukte mange tusen kroner på kiropraktor, som vi følte at egentlig bare forverret det hele. Til slutt leste jeg om Manuell terapi og oppsøkte dette. En eneste behandling, og han var helt fin!! Og ikke nok med det, de er kjempe forsiktige og "maserer" og kan ikke sammenlignes med det kiropraktorer gjør, for det synes jeg ikke noe om. Så fikk vi nummer to. Han var ikke så ille som storebror, men hadde også mye mage-problemer. Jeg var ikke veldig sen med å oppsøke samme behandling, og det virket igjen...bare litt flere begandlinger. Og ikke nok med det!!!! Det koster ingenting!!! Staten betaler!! For Oslo folk kan jeg absolutt anbefale: Manuellterapi klinikken Brynseng Østensjøveien 36 0667 Oslo Tlf: 23379900 eller: Abildsø Fysioterapi Bente Norheim Tlf: 23031183 Lykke til ;-)
Friele Skrevet 14. juli 2009 #2 Skrevet 14. juli 2009 Dette var fantastisk å lese.... Vi hadde og kolikk på vår datter,det begynte og fra første dag og hun holdt det kontinuerlig i 4 mndr.... Vi prøvde og alt av kjerringråd og brukte tusenvis av kr på kiropraktor,fotsone u name it.....Men visste ikke det fantes mauell terapaut før lenge etter... Når har jeg 4 uker før min neste datter kommer til verden,og jeg er LIVREDD for kolikk....Orker ikke tenke på det nesten...MEN da VET jeg at jeg skal oppsøke manuellterapaut øyeblikkelig,så TUSEN takk for godt råd:)
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 24. juli 2009 #3 Skrevet 24. juli 2009 kan også skrive under på dette, var til osteopat å prøvde alt, men var manueltarapauten som hjalp oss:) går ennda til kontroll vi da, pga at min lille gutt var litt skjev i nakken den gang å får fantastisk oppfølging. jeg bor da i trøndelag og vi var på trondheim fysikalske institutt.
mammaen til skatten Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Staten betaler???? Hvordan funker det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå