3-prinser Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Junior har nå hatt lett feber (38 - 38,5) i flere dager og han er veldig forkjøla. Han får flere tenner nå, men jeg er ikke så sikker på at det er det som gir feberen. Det sies jo at man ikke får feber av tannfrembrudd, men at tennene kommer lettere frem når/hvis de har feber fordi gommene da blir bløtere. Har barna deres hatt feber som følge av tannfrembrudd, eller er det kanskje noe annet som gir feberen til min sønn? Har vært hos lege for sjekk, men hun har ikke kommet fram til at det er noe galt. Må få med at junior er veldig utilpass og ikke det hele tatt i form, og jeg tviler som sagt på at tennene kan gjøre han så ute av form.
lille sprelle Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Sykdom kan føre til tannfrembruddet. Det er ulikt om de små får plager av tannfrembrudd eller ikke. Noen blir svært plaget, og det vil i så fall merkes i form av sutring og gnaging på ulike ting, samt at hard mat ikke er så populært.
Marius og Jonas! Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Gutten min hadde en skikkelig feber/forkjølelserunde i jula. Hadde 39-40 i feber og spiste ikke på mange dager. Så plutselig spratt det frem 2 jeksler og ei hjørnetann i løpet av bare 2-3 dager! Og da forsvant feberen, og humøret og matlysten kom tilbake, så det kan nok hende gutten din også holder på å få flere tenner nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå