Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Hei! Jeg har tenkt å lage borddekorasjonene selv... Er redd jeg har tatt meg vann over hodet. Det er blått, lilla og hvitt det skal gå i. Har kjøpt glassåler hvor jeg tenkte å ha et hvitt kubbelys i midten, hvite marmorsteiner rundt, litt vann oppi, og så ha mørkelilla evt lyseblå blomster som ligger oppå steinene i vannet hvis dere skjønner. Så hadde jeg tenkt å ha litt "brudeslør" rundt (blomsten brudeslør altså) men nå finner jeg nesten ikke mørkelilla blomster på hagesentrene lenger. de må være litt store og gjøre litt ut av seg. noen som har noen tips? evt andre måter jeg kan gjøre dette på? haddetenkt å lage de dagen før.
Sjokoholikern Skrevet 16. juni 2009 #2 Skrevet 16. juni 2009 Det går an å bestille nesten akkurat de blomstene du vil ha fra både blomsterbutikker og plantesentre, så spør deg litt frem, så finner de sikkert frem noen kataloger du kan bla i hvis de ikke har noe på lager
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 det er en type orkide som er stor og fin i blomsten som er nydelig, på en stilk er d mange blomster. der jeg jobbet kalte vi den for vann orkide,men husker ikke hva det latinske navnet på den er. men er omtrent helt lik cymbidium orkideen,men lilla som regelt med tynne hvite striper i seg. det er en veldig fin blomst som gjør mye for seg, man trenger ikke så mye annet med for at det skal være fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå