Gå til innhold

Dette faller på sin egen urimelighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må innrømme at denne nye "hypen" rundt vaksinering gjorde at jeg skvatt litt. Så pass at jeg til dags dato ikke har vaksinert min lille gutt på 5 mnd. Men, etter å ha sett graden av saklighet i dette forumet føler jeg meg ganske trygg. Så mye usaklig skittslenging skal du kun til amerikansk valgkampanje for å se... Ingen med bakgrunn i kjemi eller fysiologi lar seg lure av dette forsøket på å skape frykt. Beklager, men uforstand er ingen unnskyldning. Hensiktene er gode, men det må mer saklighet til og en demping av gemytter til før jeg lar meg overbevise til ikke å vaksinere. Jeg synes dette er et trist eksempel på massepanikk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er jo et diskusjonsforum, synes ikke det er rart at det går hett for seg, dessuten er det jo et spes tema, 95% av befolkninga er hjernevaska...

Skrevet

Bare en liten kommentar, leste en side fra fhi, og der sto det at nå var det 92% som var vaksinert... aner en liten endring....

Skrevet

ja, vi kan jo håpe....

• 3 uker senere...
Skrevet

Oktopia:

Så kjør på, kjære deg. Ingen her inne vil nekte deg å vaksinere ungen din. Det er ditt valg alene. Men det er jo leit at ungen din skal måtte svi for din uforstand. Hvis du hadde giddet å lest mye av innleggene her inne så ville du nok sett at Anonyme folk hetser og mobber og er rimelig usaklige....og hvorfor skal ikke vi få lov å svare på samme vis?

Og du sier du først ikke ville vaksinere gutten din, men etter å ha lest innlegg som er skrevet på en upassende måte her inne (etter din mening) så vil du ikke lenger la deg skremme til ikke å vaksinere...... Er dèt kriteriet for at du nå vil la ham vaksineres må jeg si du er både dum og naiv. Unnskyld. Men som sagt: KJØR PÅ MED GIFTA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...