Gå til innhold

HETETOKTER:S

grysom Knut-Elias og lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

fader .. pergoen gir sinnsyke bivirkninger.. har noen helt sinnsyke hetetokter... er slapp.. uggen... og vondt i hode...

men det værste er de enomre hetebygene jeg får...

blæh...

noen andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer tvert!!! Er på dag 4 på dobbel Pergo i dag.

Er også innmari plaget med kvalme, i går måtte jeg løpe ut av matbutikken fordi jeg måtte kaste opp! Kom meg ut og rundt hushjørnet, noe så fælt...

Hetetoktene kommer på natta, er visst som å sove ved siden av en bakerovn.Gruer meg til de "senere" bivirkningene som folk her inne sier de får etter EL..

Skrevet

Ser at det lang fler som har startet på Pergo siden jeg gikk på det første gangen og hadde mange spmål;) Hadde mye hetetokter noen dager etter jeg tok dem siste pillene(dobbel dose). Hadde ingen andre symptomer til da jeg hadde EL.Var veldig øm i hele livmorområdert,orket ikke å gå med trange bukser.Var nok en kraftig EL som gyn.min sa at det kom til å være.

Så begynte stikkninger på høyreside av livmoren noen dager,også gikk det over på venstre side og uken før ventet mens forsvant alt av bivirkninger eller symptomer på å være gravid.Men jeg var gravid,mistet i uke åtte:(

Men kommer sterkere tilbake.

Skrevet

jeg går på trippel kur.. syns det er noe skikkelig dritt og er lite gla for alle bivirkningene... blæh...

trist å høre at du mistet i uke... får virkelig håpe at det går bra neste gang <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...