Gå til innhold

Hei fomle:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVordan står det til med deg?

Her går alt bra:o) Koser meg med gutta mine;o)

Jeg lurer på om du ser noen fler barn på oss jeg? eventuelt kjønn, og når?

Håper alt er vel med deg...

Mange klemmer

Født 041082

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hallo jeg hadde håpet å se deg:) så kjekt at du har født:) var fødselen fin:)??? sant det er deilig å ha spebarn igjen? jeg elsker det:) hvordan går det med studiene.. får en følelse at du må ta deg litt i nakken for å klare det... men du klarer om du vil:) du får en jente til en ikke med det første, sikkert når du tar jordmor studiene... du klarer ikke vente hehe. kan d stemme?? med meg er alt bra:) lyst på en til jeg:) vi bruker ikke prevansjon, så hvem vet hehe kan du ta en titt.. vet du ikke gjør så mye mer... men bare prøv hvis du har lyst:)

Skrevet

Hei igjen :o)

Ja, jeg har født, og det var en helt nydelig opplevelse!!! :o))) Gleder meg vilt til neste gang ;o) hihi... hadde planlagt hjemmefødsel, og det var bare så moro, trygt og godt. Hadde kun skikkelig vondt i rundt en 30 min. Du kan lese fødselshistorie på forumet "hjemmefødsel", om du vil... Det er sååååå godt å ha spebarn igjen ja... de er så nydelige altså! Er en egen stemning i huset. Man merker virkelig at man lever, og at det er dette man lever for ;o)

Når det gjelder studiene så har jeg permisjon fra dem frem til februar. Da er det full fart igjen. Det kan godt hende jeg må ta meg litt i nakkeskinnet etterhvert ja, men håper jeg klarer å få gjennomført det. Tenkte egentlig å få nr 3 når jeg er ferdig med sykepleien, og så ta jordmorutdannelsen etter det igjen... Tror du det blir sånn du og da kanskje? ;o) hihi... Det kan godt hende det blir kombinert med jordmorstudier...

hehe... så du er klar igjen altså? :o) Så koselig da! Hvor gammel er minstetulla nå da? Jeg får opp en graviditet i norvember 09, med ei jente jeg ;o) Spennende å se da... du får holde meg oppdatert da! flere som har spådd deg eller?

Hvordan går det med deg og studier da? er du ferdig nå du eller?

Ha en fin kveld!

KLemmer

Skrevet

...

Skrevet

...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...