Gå til innhold

Noen unge jenter her? : )

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg var 18 da jeg fikk min første fødte.

Det ER ungt og slitsomt, men jeg har klart meg fint ; ) Det gjør nok du og helt sikkert!

Men det er mye du må gi slipp på, som hører ungdomslivet til... Er man klar for det, så går ting av seg selv : )

Lykke til!

R

Gjest lillemamsi

Jeg er 23, ble mamma som 19 åring (alenemamma) Det er tøft, veldig hardt. Men lærerikt og det gjør deg sterkere og gir deg mye mer tilbake enn det du må ofre. Lykke til fremover, og ikke gi opp selv om du går på en smell eller ti !

Håper barnet får en lykkelig barndom selv mamma er ung, alt handler om valg og prioriteringer, og være en god rollemodell!

Vis hele verden at akuratt DU er verdens beste mamma selv om du er ung !

(og gjør alt du kan for å ta førerkort på bil så fort du fyller 18, det gjorde ikke jeg, og har slitt veldig med det )

Jeg er fortsatt sammen med kjæresten og jeg bor hjemme til mamma og jeg har en veldig fin slekt som støtter meg masse : ) mamma ble helt dilla etter å kjøpe ting og klær så hun hjelper meg nok masse, kjæresten min driver med førekorte nå, men han er ikke 18 ennå, men han blir det ett halvt år etter ungen kommer, samme med meg : ) men vi håper på det beste og jeg veit jeg ikke kommer til å angre ett sekund ^^

men tusen takk for støtten :- D

Annonse

• 2 uker senere...

Utrolig koselig. :) Når er termin?

..Jeg ble gravid med min første når jeg selv var 16, helt utrolig herlig! <3 Alt var verdt det.. :)

Nå venter jeg unge nummer 2.. En gutt igjenn ;) Har termin 12 November 09.

Ønsker deg lykke til! Du kommer nok til å klare deg fint igjennom dette ;)

Du har MASSE å glede deg til !

Var selv 16 da jeg fant ut at jeg var gravid, fikk henne 1 1/2 mnd etter jeg var 17 :) hun er nå 2 år, og jeg venter nr 2 den 22.11.

Blir utrulikt spennende, å angrer ikke ett sekund på noe..

det eneste du må forberede deg på er å få litt mindre "ungdomstid". Jeg har ikke lyst lengre å gå på byen, er mye kjekker hjemme med mann og barn :-)) (Men en annen gang skader jo ikke)) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...