Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 jeg tok ikke p-pillene på ca en uke(uka etter mensen) så tok jeg den en hel uke regelmesig. men jeg glemte dette og hadde sex. er det en stor sjangs for at jeg kan bli gravid da? og hvis jeg skulle det og tar pilla til jeg finner det ut.kan det vere farlig/skadelig for barnet? vil ikke ha noe preken om kondom osv. bare svar på det jeg lurer på setter stor pris på svar:!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 Ja det er jo en mulighet bare en har glemt en pille, står vel i bruksanvisningen også det.. Og, om det er skadelig for barnet.. Det kan vel være det, men tok selv p-piller ut en uke etter jeg hadde blitt gravid.. For jeg somla med pilla ei helg
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Du kan jo bli gravid med p-pillen og.. Er ikke 100% sikkert
Gjest eelis+guttespire Skrevet 20. juni 2009 #4 Skrevet 20. juni 2009 Ja. Hvis du glemmer å ta pillene dine uka etter mensen, har du gått to uker uten å tilføre kroppen hormonene som stopper eggløsninga. Det vil si at kroppen din har hatt mer enn nok tid til å slippe et egg. Å ta p-piller før du finner ut at du er gravid, regnes ikke som farlig :-)
1gang09 Skrevet 22. juni 2009 #5 Skrevet 22. juni 2009 jeg glemte pilla mi en gang, og da var det gjort, skal ha lille nurket i september:)' men jeg fant ikke ut at jeg var gravid før jeg var nesten 3mnd på vei, og har da tatt p-pille før jeg fant ut av det, men det er ikke noe galt her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå