Gå til innhold

kjennes ut som en kniv opp i ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen hatt det lignende? Får akutt vondt helt nederst ved skambenet....varer bare i noen sek, men føler det skjer når han beveger hodet sitt eller noe...kan det være noe galt? Har hatt det oftere nå den siste uka....er i uke 36 nå!

Alt vi må beskymre oss over...hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også hatt det flere ganger den siste uken, virkelig ubehagelig!

Men aner ikke hva det er, håper noen kommer med noen svar...

Skrevet

Da ligger han sikkert med hodet ned, og ja det kjennes ut som noen vrir en kniv rundt der nede når de presser seg ned i bekkenet! Men det er helt normalt.. Hos meg har jeg det flere ganger om dagen, og noen ganger må jeg nesten "ta meg" der nede fordi det kjennes ut som han er på tur ut.. :)

Men jeg tenker at det er godt for modningen... Jeg er i uke 38 foresten..

Skrevet

Har sånn jeg også, er forferdelig vondt.. Har hørt at det er modning og at hode er "festet" men vet ikke helt det, for jeg var hos legen i dag og hode er ikke festet, men det var på vei til og feste seg, fikk jeg høre da.. har hatt sånne stikkninger siden uke 35 ca, og nå er jeg i uke 38..

Skrevet

Jeg har det også slik, er i uke 34.

Har fått tilbakemld om at det er pga at babyen er på vei "nedover"...

Så det er litt press på bekken og området der nede.

Er visst heeeeelt normalt og ingenting å være redd for.

Men det er jo ikke særlig behagelig så skjønner at dere er litt bekymret.

Men altså bare til å prøve å slappe av.

Skrevet

Hodet er ikke festet hos meg heller, så det behøver absolutt ikke bety det.

Har forstått det slik at hodet til babyen ligger å presser ned mot bekkenet slik at nerver kommer i klem..

Skrevet

Jeg også har det sånn innimellom. Forferderlig vondt, men det går heldigvis fort over igjen. Er i uke 38.

"Godt" å høre at det er flere som har det, for ei venninne av meg skjønte ikke hva det var, og hun har nettopp vært gravid.

Skrevet

Hmm..har merket dette noen ganger i det siste selv...men jeg er "bare" i uke 29 da...ser dere andre er godt over uke 35 stort sett..hmm..Da er han med hodet ned alikevel da...har ikke vært sikker på det..føler jo bare spark/bevegelser nede i trusekanten.Burde jeg ikke merket sparkene hans leger opp nå da???

Skrevet

Det var var godt det ikke bare var meg som hadde det slik....det var slik jeg trodde da, at hodet presser på noen nerver eller noe, kjenner jo bevegelse der nede så regner ikke med det har festet seg enda!

:-) Må bare komme seg nedover....vil han skal komme ut snart jeg! :-)

Skrevet

Sovna på sofaen i går kveld og våkna noen ganger av den følelsen du beskriver... Stikkende, plutselig vondt nede ved/under symfysen. Lurte på hva det var!

Regner med at bebis snur seg og styrer fælt og ligger med hodet ned mot bekkenet noen ganger selv om jeg er bare i uke 31 nå. Kjenner ofte at han sparker meg oppunder ribbeina, særlig høyre side. Gutten begynner å bli stor! :D Snart 40 cm...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...