Gå til innhold

Harstad sykehus.. :)) Skal føde der i august...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal føde der igjen, men det er 13 år siden sist..

Hvordan er det der nå..?

Må man ha med seg bleier og klær til babyen..?

Noen som har annet å dele med så skriv om det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heij..jeg skal også føde der i august..termin er 4.

jeg er førstegangs men vet en del om d..d er et mor-barnvennlig sykehus,de har bleier osv selv,men d er greit å ta me egne mener jeg..tar med i tilfelle jeg da..men klær tror jeg man må ha selv,de har evt bare hvite bodyer som kansje ikke passer osv..

Skrevet

Skal føde der i Juli jeg.. :) vet ikke hvordan det er med det der egentlig,men jeg tar med litt klær iallefall så får man se om det er mere man trenger etterhvert :)

Skrevet

pia me jente i magen:)

ser du er omtrnt like gammel som jeg var da jeg fødte for første gang.. :)) utrolig rart og tenke på at det er over 13 år siden..

Har alltid tatt med klær når jeg har født, men har venta 1 dag eller to med å kle på babyene.. skal føde der i slutten av august..

Men, må først flytte 90 mil for å komme dit, det skal vi gjøre i neste mnd.. Glede meg ikke til å kjøre ene bilen, skal være bra stiv når jeg kommer fram.. Har bekkenløsning også.. Heldigvis har jeg familien min der som kan hjelpe..

Skrevet

Var på omvisning der i forrige uke og skjønte det slik at de har alt du trenger der. Så ikke på klærne de har da, men regner med det er vanlig hvite bodyer ect. Klær til hjemreisen må vi selvfølgelig ha med:-) Truser, bind ect til mammaen har de også. Tror egentlig ikke det var så mye vi trengte å ta med:-)

Husker ikke når det var dere kom nordover, men vet jordmor skal ha nytt svangerskapskurs i slutten av juli, kanskje du kan være med på omvisningen med dem hvis du har lyst til å se:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...