RockMyWorld Skrevet 15. juni 2009 #1 Skrevet 15. juni 2009 Hadde vært moro å se om det var flere av oss som starter i disse dager, så kan vi telle ned til el og ikm sammen! Tatt en enkel pergokur uten resultat:-( Håper at dobbel kan hjelpe på :-)))
meeee Skrevet 15. juni 2009 #2 Skrevet 15. juni 2009 hei.. jeg har også hatt en enkel pergo kur uten virkning. Tok dobbel nå sist,så jeg har ikke tatt den samtidig som deg..jeg skal ta en test til lørdag å se om det har funket denne gang. krysser fingre for oss:-)
jajamen Skrevet 16. juni 2009 #3 Skrevet 16. juni 2009 Hei! Jeg startet på dobbel Pergo på lørdag, har siste tabletter på brettet i morra.Så da ligger vi vel sånn ca likt i løypa. ;o) Har aldri forsøkt det før, får EL, men legen ville hjelpe meg litt på vei pga alder og at jeg nå har hatt 2 SA.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 16. juni 2009 #4 Skrevet 16. juni 2009 Jeg venter egentlig bare på el:P Var ferdig med enkel pergo for 6 dager siden.. men kjenner jeg begynner å miste håpet
RockMyWorld Skrevet 16. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2009 Så spennende at vi er flere! JEg har egentlig ikke hatt tro på at pergo skal hjelpe for vår de, men merker jo at jeg girer meg litt ekstra opp. Og jajamen, så du hadde svart meg på et annet forum. Syklusen min ble faktisk forlenget etter at jeg hadde pergo kur, dvs, den bl lengre i pausemnd, så derfor ar jeg vel kanskje støre forhåpninger nå også! Har slitt med korte sykluser... Får vel sette igang med el testing etterhvert! Hørt at man kan forvente el fra dag 13 og utover med pergo, men aner ikke om dette stemmer...
jajamen Skrevet 17. juni 2009 #6 Skrevet 17. juni 2009 Hm..har et merkelig problem..Har blitt helt tørr jeg! Og da mener jeg knusktørr!! Bortimot umulig å få til noe som helst. Det er til vanlig ikke et problem her i gården i det hele tatt, snarere tvert imot! Noen flere på pergo som har opplevd dette eller er det bare et tilfeldig og forbigående fenomen hos meg? ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå