Gå til innhold

Cowboy/Western fest!!! Hva kan vi lage av "pynt" til?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jo prøve å få en litt western stil og stemning rundt her, hva kan vi bruke og helst lage selv (bare under 2 uker til festen og ikke all verdens av penger =))))))

HJELP!!!!!!!!

Fortsetter under...

Skrevet

Hva med å henge opp "wanted" plakater rundt om kring med bilder av gjestene. Gjerne på litt gulnet papir, eller med brente kanter. Ikke noen bønder i nærheten som har et par høyballer å låne bort?

Skrevet

ja, det kan jeg jo gjøre =)) men høybunter er det verre med =) Ikke så mange bønder her i området =)))) Kan de ha det på felleskjøpet????

Skrevet

Hva med å tegne store kaktuser på plakater og henge dem rundt om i lokalet. Alternativt går det også an å kjøpe små kaktuser og ha som bordpynt sammen med litt "ørken"sand o.l ?

Skrevet

He he, det har jeg ikke tenkt på engang =)) Var jo kjempe smart. Har jo sandkassesanda til ungene, som jeg kan låne litt av =))) den er sånn fiiin sand =))))

kaktuser også kjempe lurt =))))

Skal ha festen hjemme i hagen, i et stooort partytelt =)

Tusen takk, for supre tips =)

Flere???

Annonse

Skrevet

Vi kjøpte noen små runde "dingser" hehe på ikea. Var litt sånn kaktusliknende, og stod med lysene. Så hadde vi det sammen med sand på fater. Men kan også bruke små kaktuser som en annen foreslo. Det ble veldig fint. Hadde også wanted-plakater rundt omkring og en del lykter med lys inni...

Skrevet

Har laga lykter selv (av syltetøyglass med hamptråd rundt øverst.) Putta i litt sand nederst og hvite små kubbelys og t-lys. Må prøve å lage noen Wanted plakater også =)))

Skrevet

hm.. noen som har hester i nærheten? der kan du jo kanskje få låne/få hestesko? eventuelt hestesko iskake;)

Skrevet

hm... du kan jo lage bil og bue. Spikke piler… (inianer innslag)

Du kan lage sjeriff stjerner av papp, og feste med sikkerhetsnål… kommer med mer etterhvert som jeg kommer på;)

Skrevet

Du finner masse kule westernfigurer/bilder osv på nett. du kan jo printe de ut, lime de på papp og klippe rundt og bruke de som bordkort?

Skrevet

rutete duker evt ha papirduker som man bare tegner på :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...